-016

3.6K 153 11
                                    

Ashton Irwin:

Het was ondertussen al 02:00 midden in de nacht. Ik was doodop en wilde eigenlijk naar huis, maar dat kon ik Luke niet aandoen. Michael en Calum lagen allebei te slapen.

Calum lag met zijn hoofd tegen een muur aan en Michael's hoofd rustte op mijn schouder. "Padghhaa" mompelde de slapende Michael, uit het niets. Ik grinnikte. "Padghhaa" zei Michael nog een keer en begon met zijn armen in het rond te slaan. "Lupadha bekcee worsen" zei hij wat harder en sloeg met zijn hand in mijn gezicht. "Ssssttt.... Michael, je moet slapen" fluisterde ik in zijn oor. "Lupe moes beeser worsden" zei hij nog een keer. Ik was nooit zo goed geweest in mensen verstaan, maar hier kon ik toch een duidelijk antwoord uithalen... Luke moet beter worden.

"Ashton!!!!!" Schreeuwde Michael in mijn oor. Nog half slapend opende ik mijn  ogen en rekte mijn armen uit. "Waar zijn we?" vroeg ik verbaasd, toen ik overal witte muren zag. "In het ziekenhuis" zei hij.

Langzaam kwam alles weer binnen, Calum had Luke geslagen en daarna lag hij bewusteloos op de grond. Calum werd kwaad op zichzelf en Michael belde voor een ambulance. En ik, ik zat daar maar... Naar Luke te staren. Mijn beste maatje uit de band lag daar, heel stil, net of hij dood was... Alleen als je heel goed keek, zag je zijn buik een heel klein beetje op en neer gaan. "Ze weten nog steeds niets" zei Michael en haalde me daarmee uit mijn gedachte. "Oh..." zei ik nonchalant. "Ik hoop dat ze snel iets weten" zei hij na een korte stilte. Ik keek Michael aan. "Ik ook" zei ik en voelde een traan brandde in mijn rechteroog hoek. "Niet huilen Ashie" zei Michael en sloeg een arm om me heen, het voelde vertrouwd.

"Shit!" schreeuwde Calum uit het niets. Michael en ik, keken hem tegelijk aan. "Wat?" vroeg ik, gelukkig kwam het er niet bot uit, zoals de laatste tijd wel heel vaak gebeurde bij Luke en mij. "Anna... We zijn Anna gewoon vergeten!" zei Calum. "Fuck... Je hebt gelijk!" zei ik geschrokken. "We weten niet eens waar ze zit" zei Michael. "Nee daar he-" ik kon mijn zin niet afmaken, want Calum kapte hem af. "Toen de ambulance kwam, vond ik een briefje op de grond..."

"Het kwam van Luke"

___________________________________

Heeei!

Vinden jullie het nog een beetje een leuke story? Tips zijn welkom!

Love you all! x

Same Mistake || Luke HemmingsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu