Luke Hemmings:
Ik zuchtte diep. Ashton keek op vanaf de bestuurders stoel, we zaten in Calum's Ford Capri. "Gaat het Luke?" vroeg hij bezorgd. Ik keek hem heel even aan en knikte lichtjes met mijn hoofd. Het was een tijdje stil, ik zag Ashton vanuit mijn ooghoek op zijn onderlip bijten. "We zijn bijna bij het ziekenhuis, daar kun je even wat water pakken of eve-" Ik kapte Ashton's zin af. "Ash... Ik weet dat je het goed bedoeld maar ik heb even geen behoefte aan dit, zou je alsjeblieft even stil kunnen zijn?" het kwam er verschrikkelijk ongecontroleerd uit, ik voelde me schuldig tegenover Ashton, hij probeerde alles goed te doen en ik zat hem af te kraken. "Sorry Ash" zei ik en zuchtte. "Nee Luke, je hoeft geen sorry te zeggen! Ik weet hoe moeilijk je het hebt" zei hij zacht. Ik knikte lichtjes, maar eigenlijk wist niemand hoe moeilijk ik het had, dat was amper voor te stellen.
Ashton had al een hele tijd niets gezegd, waarschijnlijk was hij best wel geschrokken van mijn reactie en dat was ook te begrijpen, het was niet bepaald aardig geweest. Ik legde mijn hoofd tegen het raam aan en sloot mijn ogen. "Ik zet de radio aan" mompelde Ashton bijna onverstaanbaar. "En dan nu: 5 Seconds of Summer met Never Be!" Een tè vrolijke mannenstem klonk door de speakers van de auto. Ashton keek me twijfelend aan. "Wil je dit wel horen?" vroeg hij onzeker. Ik haalde mijn schouders op, maar een stem, diep van binnen zei dat ik het niet wilde.
"I need your love to light up this house
I wanna know what you're all about
I wanna feel you feel you tonight
I wanna tell you that it's alright" Ik hoorde mijn eigen stem door de auto galmen, het bleef een raar gevoel. "Luke?" vroeg Ashton twijfelend. "Ja?" zei ik en opende een oog. "Je huilt" zei hij zacht. Ik bracht mijn vingers naar mijn wangen en voelde ze vochtig worden. Ik snoof een keer met mijn neus. "Lukey..." zei Ashton zacht, terwijl hij geconcentreerd op het wegdek voor hem bleef letten. Hij pakte mijn hand vast en kneep er zacht in. Hij glimlachte naar me. "We houden van je" zei hij zacht. Ik glimlachte terug naar hem."En ik van jullie..."
____________________________________
Ik hou van jullie! ❤
JE LEEST
Same Mistake || Luke Hemmings
FanfictionAnna-Claire is een meisje dat veel optrekt met Luke, totdat ze plots verdwijnt. Luke gaat achter haar aan en herleeft zijn verleden. Helaas begaat hij daar dezelfde fout. Dit is wat er gebeurt wanneer je dezelfde fout opnieuw begaat. Same Mistake |...