-018

3.5K 153 12
                                    

Ashton Irwin:

Ik bleef maar staren naar het briefje dat in Calum's trillende hand lag. "Oh mijn God!" zei ik zacht en sloeg een hand voor mijn mond. "We weten waar ze zit!" zei Michael blij. "We weten niets zeker, misschien hebben ze haar naar een andere club gebracht" zei Calum. "Oh ja..." zei Calum.

Ondertussen zaten we hier al een tijdje, Michael liep heel de tijd te ijsberen, Calum ging om de 10 minuten een bekertje water halen en ik zat doelloos op mijn IPhone. "Uhum" een lage mannenstem, kuchte kort. Alle 3 tegelijk keken we op. "Hallo jongens" zei de dokter en zette een stapje dichter naar ons toe. "Ik heb goed en slecht nieuws" zei de dokter. "Vertel eerst maar het slechte" zei Calum en ging in de,  'Ikbenklaaromslechtnieuws' houding zitten, maar eigenlijk deden Michael en ik precies hetzelfde. "Jullie zullen voorlopig niet optreden, Luke zal tot december dit jaar, rustig aan moeten doen." Onze ogen sprongen wijd open. "Is Luke uit zijn coma ontwaakt dan?!" vroeg Michael verbaasd. "Ja, hij is er net uit, jullie mogen wel kijken als jullie willen." antwoordde de dokter. "Mag dat?" vroeg ik verbaasd, alles ging ineens zo snel! 10 minuten geleden zaten we hier nog te piekeren of Luke het wel zou redden... En nu dit! "Ja natuurlijk mag dat, tenzij jullie dat niet willen" zei de dokter. "Jawel!" riep Calum hard!

Misschien kon Luke bedenken hoe we Anna konden redden.

_________________________________

Sorry voor dit kleine, slechte stukje...

Geef school maar de schuld :D

Same Mistake || Luke HemmingsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu