-024

3.3K 156 15
                                    

Luke Hemmings:

"Ik ook Luke" zei hij zacht. Het was een tijdje stil. "Hoe krijgen we haar weg hier?" vroeg Ashton uiteindelijk maar. "Ik zou het niet weten" zei ik en keek hem aan. "We zeggen dat ze..." Ashton keek bedenkelijk. "Ze flauwviel of zo" zei ik en haalde mijn schouders op. "Maar dan wachten ze tot ze wakker word" "Oh ja" "Misschien moeten we haar ontvoeren" zei ik. Ashton keek me met grote ogen aan. "Sinds wanneer ben jij zo'n badboy?" hij keek me lachend aan, ik wilde lachen, maar het lukte me niet... Mijn vriendin lag hier, helemaal stil, geen beweging, alleen een kleine ademhaling. "Sorry" zei Ashton en pakte mijn hand. "Ik weet dat je niet kan lachen nu" zei jij en wreef eventjes over mijn hand. Ik zie niets, gewoon omdat ik niet wist wat ik moest zeggen. "Ik hou van je" zei Ashton  hij stond op, en liep naar me toe, net toen hij voor me stond, stopte hij. "Geef me eens een knuffel" zei hij en trok me omhoog. Ik zette een waterig glimlachje op en knuffelde hem. "Ik hou ook van jou Ashton."

"Een ontvoering dus?" zei Ashton nog een keer. "Ja" zei ik. "Heb jij dan een beter idee?" "Nee, maar ik vind het zo... Zo..." "Zo wat? vroeg ik. "Zo niets voor ons" zei hij en keek me vreemd aan.

"Soms moet je dingen doen, die je liever niet doet"

________________________________

How are you all? X

(Sorry beetje kort xx)

Same Mistake || Luke HemmingsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu