-044

2.4K 117 37
                                    

Luke Hemmings:

''Wat? Is er iets gebeurd met Anna?'' vroeg ik geschrokken. Ik was vooral geconcentreerd op Michael, maar zag vanuit mijn rechter ooghoek, dat Calum zijn hoofd liet zakken. ''Calum moet het maar vertellen, denk ik'' zei Michael zacht en keek naar Calum. Die zachtjes knikte, terwijl Michael dat zei. ''Ik weet dat jij Anna-Claire heel erg leuk vind'' zei hij en keek mij, recht in mijn ogen aan. Als je goed keek, zag je dat er een soort van angst in zijn ogen stond. ''Maar ik ben ook verliefd op haar'' fluisterde hij zacht, ik wist niet eens zeker of hij dat wel zei. ''Wat?'' vroeg ik verbaasd. ''Ik ben ook verliefd op haar'' herhaalde hij, maar nu een stuk harder. De woorden raasde door mijn hoofd, maar echt beseffen deed ik niet. Het was stil, niemand durfde iets te zeggen, behalve ik... ''Vieze, vuile klootzak die je bent!'' schreeuwde ik hard en gaf hem een bitch klep. Zo te zien, deed het pijn, want de plek, waar ik had geslagen, werd direct rood en Calum haalde zijn hand naar zijn wang. ''Auuw..'' beet hij me toe en trok een moeilijk  gezicht. ''Hoe durf je?! Jij kunt elke meid krijgen die je wilt! En dan net het meisje dat ik ook leuk vind, uitkiezen?!'' schreeuwde ik kwaad. ''Jij kunt toch ook elke meid die je wilt krijgen!'' schreeuwde hij kwaad terug, terwijl de plek waar ik hem had geslagen, alleen maar groter en roder werd, eigenlijk werd heel zijn gezicht roder. ''Jij kunt dat ook Luke, dus wat je net zei is gewoon gelul!'' schreeuwde hij nog harder en wreef met zijn hand over zijn wang. Ik liet mijn hoofd zakken, hij had gelijk, ik kon waarschijnlijk nog meer meiden krijgen dan Calum. ''Jij verpest altijd alles!'' schreeuwde hij hard, recht in mijn gezicht, het kwam hard aan, maar ik voelde mezelf van binnen koken, hoe durfde hij dat te zeggen?! ''Jij niet dan?'' schreeuwde ik hard terug. ''Jij bent degene die haar ontvoerde!'' schreeuwde ik nog harder. ''Waarom heb je dat eigenlijk gedaan als je verliefd op haar bent?'' schreeuwde ik verbaasd. Hij zei niets, maar bleef doelloos voor zich uitstaren, hij begon zachtjes op zijn lip te bijten en draaide zich daarna om. 

''Ik denk dat jullie dit beter zonder mij kunnen...''

__________________________________________________________

Sorry dit is echt een heel klein stukje, maar ik ga vandaag mijn kamer  een soort van verbouwen! (IK KRIJG EEN TUMBLR ROOM :DDDDDD)

Dus dit heb ik zomaar even snel getypt! Ik denk ook dat het niet heel erg goed is, maar ja, beter dan niets! ;')

Dit stukje is opgedragen aan: @AthanatosANDPetomai, bedankt voor al je stemmen en lieve reacties! xx

 Femke

Same Mistake || Luke HemmingsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu