-040

2.6K 125 46
                                    

Luke Hemmings:

"Maar die klootzak bied nu zijn excuses aan" zei ik zacht. "Het is al goed Luke! Ik reageerde ook veel te fel" zei Ashton verontschuldigend. Ik glimlachte naar hem. "Maakt niet uit" zei ik en gaf hem een schouderklopje. "Zullen we dan maar binnentreden?" zei Ashton en wees naar de grote draaideur die voor ons stond. Ik knikte.

She looks so perfect standing there

In my American Apparel underwear

And I know now, that I'm so down. Het vrolijke deuntje van Ashton's ringtone klonk door het kleine restaurantje van het ziekenhuis, we waren daar maar gaan zitten omdat we niet wisten waar we anders naartoe zouden moeten gaan. Ashton haalde vlug zijn IPhone uit zijn zak en schoot het pijltje naar rechts. Hij staarde even naar zijn scherm. "Wat is er?" vroeg ik nieuwsgierig. Ashton draaide zijn hoofd een kwartslag naar links en keek me angstaanjagend serieus aan. "Het is Calum" zei hij bloed serieus. Ik slikte. "Zou het niet gelukt zijn?" vroeg ik angstig. Ashton keek me verbouwereerd aan. "Ik weet het echt niet Luke" zei hij en drukte op het groene telefoontje. "Hallo met Ashton!" zei hij enthousiast. "Goed hoor" zei hij en glimlachte naar me. Ik glimlachte terug naar hem, maar de glimlach op zijn gezicht verdween al snel en maakte plaats voor een ongeruste houding. "Maar ademt ze wel?" vroeg hij gespannen. Ik keek hem angstig aan. "Is ze oké?" vroeg ik fluisterend. Ashton sloeg met zijn handen voor mijn gezicht, als teken dat ik stil moest zijn. "Voel dan!" zei hij gefrustreerd, hij zuchtte geërgerd. "Oké" zei hij opgelaten. "Ja?" zei Ashton verbaasd, opnieuw kwam die leuke glimlach op zijn gezicht te staan. "Ja dat zal wel lukken" zei hij en gaf me een knipoog. Ik trok mijn rechter wenkbrauw op en keek hem verward aan. "Oké! Doei" zei hij opgetogen en sloot zijn IPhone af. "En?" vroeg ik nieuwsgierig. "Wat?" zei Ashton grijnzend. Ik zuchtte en schudde mijn hoofd. "Vertel nou wat ie zei!" de ongeduldigheid spatte eraf. Ashton keek me opnieuw grijzend aan.

"Wil je het echt weten?"

Same Mistake || Luke HemmingsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu