-032

2.9K 136 11
                                    

Luke Hemmings:

Mijn hart bonkte, zowat in mijn keel. Ik voelde mijn lijf bezweet raken. Mijn hoofd deed zoveel pijn en het ergste van alles was, dat ik Anna's hand zowat kapot kneep. Waarom was ik zo zenuwachtig? Waarschijnlijk stond Calum of Michael dadelijk voor me, maar mijn gevoel zei iets heel anders. Ik begon in mezelf te praten en kneep nog harder in haar hand. "Please God laat dit goed komen" zei ik zacht en sloot mijn ogen heel even. Ik voelde dat een hand zich op mijn schouder plaatste en deed uit reflex mijn ogen weer open. Ashton keek me in mijn ogen aan en gaf me een knipoog. Snel keek ik weer naar de deur, waar nu ondertussen 1 voet zichtbaar was geworden. Het was een zwarte, brede schoen. De deur ging nog een stukje verder open en 2 schaduwen werden  zichtbaar. "Luke?" zei de linker schaduw en zette een stapje naar voren. Langzaam maar zeker werd zijn postuur zichtbaar. "Ja?" zei ik angstig en slikte een keer. De schaduw zette nog een stap naar voren. Ik keek hem van top tot teen aan en besefte dat het Calum was die voor me stond. "Calum" bracht ik vol ongeloof uit. Een brede glimlach sierde zijn gezicht. "Kom hier" zei hij en rende op me af, voordat ik het me ook maar besefte, stond ik een stevige knuffel met Calum. Mijn ogen vulde zich met tranen en niet veel later liep het water over mijn wangen. "Ik was zo bang" bracht ik er overstuur uit. "We snappen het Luke" bracht Michael, die ondertussen naast Ashton was gaan staan, er geruststellend uit.

"Maar er is iets wat we je moeten vertellen..."

__________________________________

Hey! Ik had een vraagje, want ik wilde dus een Q&A doen, maar daar waren maar 4 vragen bij gekomen.... Dus zouden jullie alsjeblieft een vraagje willen stellen *kijkt met puppyogen*
Jullie krijgen dan vanavond een extra hoofdstuk!
(Als ik 10 vragen heb.)

Alvast bedankt!!

X X X Femke! Ook bedankt voor de 17.000 reads! En de ondertussen, meer dan 1.000 stemmen!
Jullie zijn de beste! x-jess

Same Mistake || Luke HemmingsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu