-012

3.8K 154 14
                                    

Luke Hemmings:

We stonden al een tijdje voor de grote grijze deur. Nog steeds stond ik te trillen als een gek. "Zullen we gaan, hier doet echt niemand open" zei Calum maar. "Nee!" zei Ashton direct en drukte nog een keer op de bel.

"Kom we ga-" Calum's zin werd afgekapt Door een onbekende stem. Langzaam ging er een klein luikje open. "Seks?" zei een zwoele vrouwenstem. "Ja" zei Ashton.

Eerste stantie begreep ik niet waarom hij 'Ja' zei maar toen werd het me duidelijk, anders kwamen we niet binnen.

"Ga hier maar zitten, een aantal meiden zullen jullie dadelijk gezelschap komen houden." zei dezelfde vrouw als toen net. Ik ging zitten op de kruk naast Michael en Calum. Links was een deur en rechts stonden een aantal meiden te giechelen. Een van de meiden kwam mijn kant op en ging achter me staan, helaas was het Anna niet.

"Would you something to drink, or shall we start now?" fluisterde ze, met een zwaar Hongaars accent, zwoel in mijn oor. "Something to drink" zei ik terug. "Champagne?"

"Uh.. Yes, please" zei ik beduusd. Ik zag Ashton grinniken. "Hou je mond" zei ik en gaf hem een stomp.

"Gaan jullie mee?" zei de vrouw die ons toen straks ook binnen liet. "Wat willen jullie?" vroeg ze. Ik keek haar niet begrijpend aan. Ze zuchtte een keer diep. "Jong hoertje, volle tieten, groot ku-" Ashton kapte haar zin af. "Doe mij maar uhh... Volle tieten" zei hij, zo te horen wist hij niet hoe Anna eruit zag, want volle botsten had ze niet. "Doe mij maar jong hoertje" zei ik. "Kamer 3" zei de vrouw en wees naar rechts.

Met trillende hand klopte ik op de deur. Ik kreeg geen antwoord terug, dus besloot ik maar om de deur open te maken.

Langzaam legde ik mijn hand op de klink. Ik zuchtte nog een keer diep en drukte hem naar beneden.

Een donkere schaduw lag tegen de muur.

_________________________________

Sorry kort stukkie xx

Fijn Pasen iedereen!! x

Same Mistake || Luke HemmingsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu