-052

2K 119 25
                                    

Luke Hemmings:

''When I walk in the spot, this is what I see

Everybody stops and they staring at me
I got passion in my pants
And I ain't afraid to show it, show it, show it, show it

I'm sexy and I know it''

Als gekken zaten Ashton en ik: I'm Sexy And I Know It, van LMFAO, te zingen. We hadden een cd gevonden, in Calum's Ford en hadden hem in de cd speler gestopt. Blijkbaar stond dit lied er ook op. ''Kijk'' zei Ashton en wees naar de auto naast ons. Twee oudere mensen, keken ons verbaasd aan. Ik lachte. ''Ze vinden ons raar Ash'' ik gaf hem een stomp. Ashton knikte lachend. ''Inderdaad, maar stiekem hebben ze ook wel gelijk!'' zei hij, terwijl hij me een stomp terug gaf. ''Klopt'' zei ik en stak als een klein kind mijn tong uit. 

She looks so perfect standing there
In my American Apparel underwear
And I know now, that I'm so down

Het deuntje, van mijn IPhone, klonk door de auto. ''Het is jouw telefoon'' zei Ashton, die achter het stuur zat en richting naar rechts aangaf. Ik knikte en probeerde, zittend, mijn telefoon uit mijn broekzak te halen. ''Arrgghh...'' zei ik geïriteerd, toen ik erachter kwam dat, dat moeilijker was, dan ik dacht. 

Toen ik hem uiteindelijk uit mijn zak had gekregen, stond de naam 'Calum' op mijn beeldscherm. Snel drukte ik op het groene telefoontje en opende het gesprek. ''Hallo met Luke'' zei ik. ''Luke, luister héél erg goed nu'' beval Calum me direct. ''Uh.. Oké'' zei ik verbaasd en schudde verward met mijn hoofd. ''Een meisje, genaamd Olivia Smith, zit achter Anna aan, waarschijnlijk gaat ze opnieuw ontvoerd worden, jullie moeten direct terug naar Anna, vraag me niet hoe ik dit weet of hoe ik weet dat jullie naar mij opzoek zijn, ga gewoon naar Anna-Claire alsjeblieft'' zei Calum smekend en liet een zucht horen, een zucht uit angst. De woorden die hij net zei, raasde door mijn brein, niets drong tot me door...

Behalve een verschrikkelijke angst... Want dezelfde fout stond voor de deur...

_________________________________________

Sorry voor dit verschrikkelijk slechte, korte en uhhhghghg... Stukje, maar ik heb geen inspiratie en eigenlijk ook geen tijd ://

Echt heel erg sorry, want het is echt kort en slecht....

Maaarrrrr.... Ik wil jullie heel erg bedanken, voor alle reads, votes en comments! Ik vind jullie allemaal super lief!

xxx  Femke 

Same Mistake || Luke HemmingsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu