-036

2.9K 126 35
                                    

Calum Hood:

"Oké, operatie Anna gaat nu van start" zei Ashton. Luke lachte onzeker. Elke keer als hij de naam Anna hoorde, ging hij spontaan lachen. "Je houdt echt van haar hè?" fluisterde ik in zijn oor. Tranen welde op in zijn ogen. "Meer dan ze ooit zal weten" zei hij en pinkte een traan weg. Ik glimlachte naar hem. "Ik beloof je dat ze het redt" ik stak mijn pink op. "Ik zweer het je" zei ik. Luke keek me aan. "Zweer je het echt?" vroeg hij verbaasd. "Ik zweer het echt Luke" zei ik zachtjes. "Geef je pink" zei ik snel. Luke stak zijn pink op en wikkelde hem om de mijne. "Zweer je bij deze dat Anna-Claire weer wakker wordt?" vroeg hij zacht. Ik slikte, dadelijk werd ze niet wakker... Maar ik moest wel. "Ik zweer het Luke" zei ik en haalde opgelucht adem. Hij knikte. "Dankje Calum." "Graag gedaan Luke" zei ik en glimlachte naar hem.

"Succes jongens" zei ik terwijl ik Luke en Ashton een knuffel gaf. Ze knikte. "Jullie ook" zei Ashton. Ik en Micheal keken elkaar met een glimlach aan. "Dat moet wel lukken" zei Michael. Het was een tijdje stil gewoon omdat we alle 4 niet wisten wat me moesten zeggen.

"Dus..." zei ik ongemakkelijk. "Jup..." zei Luke even ongemakkelijk. "Julie gaan nu alvast naar het ziekenhuis?" vroeg Micheal. "Ja" zei Ashton en pakte Luke's pols. "Kom Luke we gaan" zei hij en trok hem mee. "Doei jongens" zeiden Luke en Ashton tegelijk. "Dag" zei ik en stak mijn hand in de lucht. "Doei" zei Micheal en deed precies hetzelfde als mij. Samen liepen ze richting de deur. Ashton legde zijn hand op de deurklink en drukte hem een stuk naar beneden, hij trok de deur open en zette een stap naar buiten. "Succes!" riep hij nog en trok Luke ook mee de deur uit. "Ja succes" mompelde Luke en sloot de deur achter zich dicht.

"Ik ga even kijken hoe het met Anna is" zei ik tegen Micheal en plofte neer langs Anna. Ik glimlachte en legde mijn hand op haar hoofd. "Ze gloeit" zei ik bezorgd. "Is normaal, vertelde Ashton me" zei Micheal die voor de, ondertussen gebroken, spiegel stond en haalde zijn schouders op. "Oh.. Oké" zei ik twijfelend, was het normaal als iemand gloeit? Was dat wel gezond? Nee natuurlijk was dat niet normaal! Ik haalde me tegenwoordig zoveel dingen in mijn hoofd. "Wat is er?" vroeg Micheal, die me vanuit zijn ooghoek aankeek. Ik schudde mijn hoofd. "Ik haal tegenwoordig zoveel rare dingen in mijn hoofd!" zei ik en zuchtte. Micheal trok zijn wenkbrauw op. "Hoezo?" zei hij en kwam naar me toegelopen, hij ging aan de andere kant van Anna zitten en pakte mijn hand. "Wat is er Calum?" vroeg hij. "Ik ben mezelf niet..." zei ik verward. Micheal knikte. "Daar heb je gelijk in" hij kneep zacht in mijn hand. "Hoe komt dat?" vroeg hij en kneep wat harder. Ik zuchtte diep en beet op mijn onderlip.

"Ik... Ik denk dat ik verliefd ben..."

_________________________________

Op wie is Calum verliefd?

Laat me weten wat jij denkt!

(Oké dit is echt een makkelijke vraag hahaha x)

xxx Femke :')

Same Mistake || Luke HemmingsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu