-013

3.6K 160 11
                                    

Luke Hemmings:

"Anna?" zei ik zacht, terwijl ik de deur een klein stukje verder openmaakte. De schaduw keek op en ging nog verder tegen de muur aanzitten.

Ik kon niet zien of het Anna was, of niet, maar daar kon ik snel genoeg achter komen.

Ondertussen had ik de deur al helemaal open gemaakt, en pas nu viel het me op, dat de kamer niet groter was dan zo'n 2 bij 2 meter. Met zachte passen liep ik steeds dichter naar de schaduw toe. Hoe dichter ik naar de schaduw toe liep, hoe kleiner zei zich maakte. "Anna?" zei ik nog een keer, de schaduw keek op. Twee chocolade bruine ogen keken me aan. Ze waren gevuld met angst en tranen. "I'm not Anna" zei een meisje met een zwaar Hongaars accent. "Sorry" zei ik en liep een stukje van haar af.

De deur ging open. "Is ze goed? Dan breng ik jullie naar een andere kamer" vroeg de vrouw. "Nee" zei ik "ik wil een meisje van een jaar of 17 en mooie, bruin groenige ogen." De vrouw grinnikte. "Mooie ogen?" zei ze en begon nog harder te lachen. "Bedoel je niet een mooie kut?" "Nee" zei ik. "Oke" zei ze, toen ze zag dat ik het meende. "Ik zal even verder zoeken, blijf jij maar bij haar" zei ze en wees naar het meisje in de hoek. Ik draaide me weer om en liep naar het meisje. Ik ging naast haar zitten, maar zei niets. Ze was aan het shaken en hield haar armen om haar lichaam. "I don't touch you" zei ik. Ze keek op. "Really?" "Yes" zei ik. Ze kroop uit het hoekje en ontspande zich wat meer. "What are you doing here" vroeg ze "you're not here for fucking" zei ze, ook al kwam het laatste woord er twijfelend uit. "I'm looking for my girlfriend I lost her a few days ago" zei ik en slikte, ik was haar gewoon kwijt geraakt. "Oh" zei ze zacht, ze durfde niets...

"Here" zei ze en duwde een briefje in mijn hand. "Say nothing to the woman" plakte ze achter haar zin en net of ze helderziend was, kwam de vrouw binnen. "We hebben er eentje met bruin groenige ogen, maar geen van 17" zei ze. "Oh, dan laat maar, zou u de andere jongens ook willen halen, dan kunnen we gaan" zei ik. Ze keek me verdacht aan. "Oke" zei ze uiteindelijk maar en liep weg. Ik stond op en legde mijn hand op de klink. "You're a good guy" zei het meisje en haalde me uit mijn gedachte. Ik glimlachte naar haar. "I would help you, but I can't, sorry" zei ik. "I know" zei ze en glimlachte waterig terug. "Bye" zei ik. "Bye" zei ze zacht.

Wat zou er toch op het briefje staan?

Same Mistake || Luke HemmingsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu