-026

3.2K 151 6
                                    

Ashton Irwin:

"Wat dan?" vroeg ik angstig. Het bleef stil aan de andere kant van de lijn, alleen als je goed luisterde, hoorde je Michaels gespannen ademhaling. "Niets, man!" klonk het hard. Ik trok mijn wenkbrauwen op en keek verbaasd. "Hahahahaha!" brulde Michael vanaf de andere kant. "Jij dacht dat er echt iets aan de hand was" schreeuwde hij door de lijn en lachte verder.

Tegen de tijd dat hij uitgelachen was, kon ik eindelijk mijn verhaal verder zetten. "Michael, kun je even serieus luisteren?" vroeg ik. "Ja" antwoordde hij serieus en ademde diep in. "We hebben Anna gevonden" zei ik. Het bleef stil. Langzaam begon Michael te stotteren. "Da-Da-Dat is geweldig!" stamelde hij uit. "Maar...." zei ik. Direct hoorde ik Michael zuchtte. "Maar wat..." zei hij geïrriteerd. "Maar we hebben jullie hulp nodig, om haar hier weg te krijgen." "Hoezo onze hulp? Kan ze zelf niet meer lopen?" vroeg Michael, Ik kon niet plaatsen of het sarcastisch of verbaasd was. Met een strakke blik keek ik naar Luke, die Anna's hand vast hield. "Ze... Uhmm..." zei ik twijfelend. Luke keek op, in zijn ogen stond geen emotie. "We denken dat ze bewusteloos is" zei ik en slikte mijn angst weg. Michael slikte een keer. "Sorry, ik dacht... Nou ja.." zei hij paniekerig. "Rustig Michael, het is al goed, jij wist dit ook niet." zei ik. Het was een tijdje stil, Ik liet Michael even van zijn schrik bekomen, maar net toen ik iets wilde zeggen, was hij me voor. "Maar wat moeten wij dan doen?" vroeg ie. "Jullie moeten je als politie verkleden en haar hier wegwegkomen halen" zei ik bevestigend. "Oké..." zei hij. "We komen eraan." zei hij en hing op.

Ik stopte mijn IPhone weer in mijn rechter broekzak en keek Luke aan. "Ze komen eraan" zei ik en glimlachte even naar hem. Even leek hij gerustgesteld te zijn, maar dat veranderde al snel, toen jij weer naar Anna keek. "Ik maak me zorgen" zei hij zacht. "Dat doet iedereen Luke, maar het komt goed, dat beloof ik je" zei ik zacht en pakte zijn hand.

"Wij kunnen dit"

__________________________

Heei iedereen!
Ik ben weer beter :D

Same Mistake || Luke HemmingsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu