Luke Hemmings:
"Maar..." zei Ashton. "Maar, wat?" vroeg ik en trok mijn wenkbrauw op. "Hoe wil je haar dan meenemen?" zei hij, met een verwarde blik. "Weet niet" zei ik nonchalant. Ashton zuchtte diep. "Is het niet gewoon beter om de politie te bellen of zo?!" Jammerde hij. "Daar krijg je alleen maar gezeik mee" zei ik afkeurend. Ashton zuchtte weer. "Dan niet hè?" zei hij geïrriteerd.
Het was stil. Onze hersenen draaiden volle toeren, maar echte goede ideeën hadden we nog niet.
"Ja..." zei Ashton, ik keek op, een grote glimlach vulde zijn gezicht. "Wat?" zei ik botter dan bedoeld. "Ik heb het perfecte plan om haar te kunnen ontvoeren!" Riep hij blij. Ik keek hem met een verwarde blik aan. "Hoe dan?" Hij zette een sneaky glimlachje op en gniffelde zacht.
"Weetje nog, 3 jaar geleden? Wij in onze politie pakken" vroeg hij. "Ja tuurlijk weet ik dat nog, iedereen dacht dat we echte agenten waren" zei ik. "We kunnen dat hier ook toepassen" zei hij en glimlachte sneaky. "Maar... We kunnen Anna toch niet alleen laten" zei ik geschrokken. "Dat hoeft ook niet" antwoordde Ashton. "Jij wou toch politie agentje spelen?" vroeg ik verward. "We hebben toch nog 2 andere jongens in de groep" zei Ashton zuchtend. "Oh ja" zei ik en zette een dom glimlachje op.
"Zullen we ze bellen?" vroeg ik. Ashton knikte en haalde snel zijn IPhone uit zijn broekzak, hij schoof het pijltje naar rechts en ging naar zijn contacten, hij scrolde een tijdje naar beneden, totdat hij bij Calum kwam. Hij drukte op 'Calum' en niet veel later ging de telefoon over.
"Hallo, met Michael" zei Michael. "Heey, met Ashton" zei Ashton. "Wij hebben e-" Ashton's zin werd afgekapt, door Michaels snelle geratel.
"Ashton ik moet je iets vertellen..."
___________________________
Heeeey allemaal!
Hier ben ik weer, nog steeds best ziek, maar ja... Ik kon jullie niet nog langer laten wachten :)
Btw... Hebben jullie gisteren Spanje - Nederland gezien??
IK BEN ZO TROTS OP ONZE JONGENS :D
JE LEEST
Same Mistake || Luke Hemmings
FanfictionAnna-Claire is een meisje dat veel optrekt met Luke, totdat ze plots verdwijnt. Luke gaat achter haar aan en herleeft zijn verleden. Helaas begaat hij daar dezelfde fout. Dit is wat er gebeurt wanneer je dezelfde fout opnieuw begaat. Same Mistake |...