-031

2.9K 132 17
                                    

Ashton Irwin:

Ik stond met mijn handen over elkaar heen geslagen, tegen de grote, eikenhouten deur aangeleund. "Ze komen zo Luke" stelde ik hem gerust. Luke keek even op en knikte lichtjes. "Hier ergens moet het zijn" hoorde ik iemand in de verte zeggen, het klonk onduidelijk, maar het was overduidelijk een mannenstem, het klonk een beetje als Calum. "Maar het du-" ik kapte Luke's zin af. "Ben eens stil, ik hoorde Calum volgens mij" zei ik en legde mijn vinger op mijn mond, als teken, dat Luke stil moest zijn. "Volgens mij is het hier" hoorde ik de mannenstem aan de andere kant van de deur zeggen. De stem klonk echt als Calum, maar ik kon zijn stem niet helemaal goed plaatsen, misschien hoopte ik gewoon dat het één van de jongens was en klonk de stem daarom net als die van Calum. Luke was ondertussen ook opgestaan en stond, net als ik, met één oor tegen de deur aangeleund. "Hier zouden ze moeten zitten" zei de stem weer. Voordat Luke en ik het konden beseffen, ging de grote klink van de deur een stukje naar beneden. Snel deden we een paar stappen achteruit en gingen we naast Anna zitten. De klink was nu op het laagste punt en de deur werd een klein stukje open geduwd. Ik hoorde Luke, zachtjes naast me, zichzelf moet in praten.

"Please God, laat dit goed komen..."

___________________________

ZOUDEN HET CALUM EN MICHAEL ZIJN.....????

Same Mistake || Luke HemmingsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu