26+8

974 140 82
                                    

jak bardzo cieszycie się na niedzielnego plusika???

_________________

- Kochanie! Już jes.. - nie zdążył dokończyć bo poczuł na swoich ustach ciepłe wargi Taehyunga i małe ramionka oplatające go w talii. Uśmiechnął się rozczulony i sam objął mniejszego, mocno go w siebie wtulając. - Heeej... - zaczął noskiem pocierać o ten blondyna. - Co tam? 

- Tęskniłem - starszy oparł brodę o jego tors i spojrzał na niego od dołu, a potem zrobił dzióbek z ust, które Jeon z chęcią od razu cmoknął. - I muszę ci coś pokazać! - Taehyung chwycił rączką dużą dłoń swojego chłopaka i pociągnął w stronę sypialni.

- Jesteś brudny - brunet się cicho zaśmiał spoglądając na umazane od pisaków ręce Kima.

- Wiem, czekaj - Tae puścił dłoń Jungkooka tuż przy sypialni i wszedł do niej sam, a następnie wrócił do swojego chłopaka z założoną na siebie białą popisaną bluzką. - W końcu się za to zabrałem! 

- Jk's little princess? - Jungkook przeczytał napis na koszulce mniejszego i  prychnął, ale wewnętrznie czuł się w pewien sposób dumny.

- Noooo... Bo przecież jesteś moim księciem - starszy popchnął bruneta na kanapę i usiadł na jego kolana okrakiem, a potem mocno się w niego wtulił. - A ja twoją księżniczką...

- Taehyungie... - młodszy objął go w talii i szepnął mu do ucha.

- Hmmm...

- Może chciałbyś... - brunet zaczął schodzić dłońmi niżej, na pośladki starszego, a potem je masować. - Skoro jestem twoim księciem, a ty moją księżniczką... - mruczał mu  gardłowo do ucha, przez co przez całe ciało mniejszego przeszedł przyjemny dreszcz. - Chciałbyś dosiąść mojego konia?

- Jungkook! - starszy zalał się rumieńcem i walnął bruneta w ramię.

- No cooo... - młodszy zrobił smutną minkę, a potem wtulił w siebie Taehyunga bardziej. - Kocham cię... Moja księżniczko - zaśmiał się pod nosem, a starszy prychnął.

- Ugh... Ja ciebie też, ty niewyżyty księciuniu.

________________

rozdział nawiązuje do rozdziału 17-0, w którym tae nie wiedział co chce mieć na koszulce i o pomoc poprosił was :D

I naprawdę wasze pomysły były cudowne i w sumie muszę za nie podziękować

mimo wszystko jednak wygrał pomysł lieaddiction

a ze względu na ciągle prośby o plusika myślę, że mogę zadedykować sugibugix :D

korzystając z okazji dziękuję też za taką aktywność pod tym ff. za każdą gwiazdkę i komentarz, bo to wy ze mną tworzycie tego fika <3

miłej niedzieli!!

on my mind 2 » taekookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz