Biz ne ara 2bin okunmayı geçtik? İnanılmazsınız gerçekten hepinize minnettarım. Beğendiğinize çok, çok mutlu oluyorum. Tekrar not geçeyim; bu bölümleri fazla olacak bir kısa hikaye olduğundan bölümler bu yüzden kısa kısa geliyor. Hatırlayın, lover' ın ilk bölümleri de böyleydi.
Okuyan herkes oy verirse çabuk yayılırız, millet.
Herkese iyi okumalar :')
carpediem: profilinde durmadan mutsuzluk içeren şarkılar paylaşıyorsun
carpediem: iyi misin?
jungkook: mutluyken sadece mutluluk içeren şarkılar mı dinlemeli, senin tezine göre
jungkook: aptallığın ta kendisi
jungkook: olmayan şeyler çıkartmayı kes
carpediem: olmayan şeyler çıkartmaya çalışmıyorum, sadece insanların mutlu veya mutsuz olmaları beni ilgilendiriyor
jungkook: beni sevdiğin için olmasın?
carpediem: hayır, yani evet ama bir bakıma hayır
carpediem: sadece senin için geçerli değil bu durum
carpediem: dünya mutsuz olmak için fazla kısa, ben de ne zaman öleceğimi bile bilmezken insanların hayatlarını mutsuz olarak geçirmesini istemiyorum
carpediem: her insanın duyguları önemlidir
carpediem: ben mutsuz olmak istemiyorsam, o niye olsun ki?
jungkook: şey, sanırım bu konuda fazlasıyla haklısın, ve benim yapmam gereken bir şey var
carpediem: ne gibi?
jungkook: kalbini kırdığım birinin gönlünü almak gibi
Jungkook ile son olayımızdan sonra kendimi ondan tamamen soyutlar hale gelmiştim. Zaten onunla pek bir olayımız olmazdı, olunca da aynen böyle sonuçlanıyordu. Tamamen saçmalık. Mesajda bahsettiği insanın da ben olmadığıma adım kadar emindim.
Onun hayatta umursadığı en son şey bendim.
Sınıfa geldiğimde yerime oturup kitaplarımı önüme koydum, ardından Seohyun' un sınıfta olup olmadığına göz gezdirmek için etrafıma bakındım. Yoktu, büyük ihtimalle bu saatten sonra da gelmeyecekti. Dersleri pek umursayan biri sayılmazdı.
Gözlerimi ovuşturup ayılmaya çalıştım, gece boyunca aklımı kurcalayıp durmuştu. Gözlerimi açtığımda kitaplarımın tam üzerinde bir not gördüm.
İçini açtığımda gördüğüm el yazısı fazla güzeldi.
'' O gün beni dinleme zahmetine bile girmedin. Taehyung normalde ciddi ilişkilerin adamı değildir ve takıldığı kızlar ciddi ilişkiyi tercih etmeyen tipler. Ama seni tanıyorum, sen onun hep takıldığı kızlardan değildin, bu yüzden o tepkiyi vermiştim.
Yani sana hakaret etmedim. Kalbini kırdıysam, üzgünüm.
Jungkook. ''
Gördüğüm şey kalbimin atışlarının düzensizleşmesine sebep olmuştu. Nasıl yani? Bu benim hakkımda en azından dün kastettiği gibi düşünmediğini gösteriyordu. İnanamıyordum.
Etrafıma göz gezdirdiğimde sırasında oturmuş, bana bakıyordu. Yüzü tepkisizdi, yanına gidip konuşmak istedim fakat arkadaşları vardı ve bu konuyu onların yanında, hele ki benimle konuşmak istemiyor olabilirdi. Sesimi çıkartmadan telefonumu çıkardım ve öğrenci grubundan numarasına tıklayarak özelden mesaj attım ona. Carpediem olarak değil, haneul olarak.
haneul: jungkook
haneul: teşekkür ederim, bir başkası açıklama zahmetine bile girişmeyebilirdi
jungkook: haneul, farkında mısın bilmiyorum ama aynı sınıftayız
jungkook: yanıma gelip neden söylemiyorsun bunları?
haneul: arkadaşların var ve onların yanında benimle konuşmak istemezsin diye düşünmüştüm
haneul: bilirsin
Mesajıma cevap vermediğinde umursanmadığıma kanaat getirip üzülmeye başlamıştım ki, biri sıramın tam kenarında dikildi o anda. Kafamı kaldırdığımda jungkook' un yüzüyle karşılaştım.
'' Hayır, bilmem. '' diye konuştu, mesajıma cevap vermek istercesine. '' İnsanların hakkımda ne düşündüğü umurumda olmaz. ''
Benim yapamadığımı o yapıyordu ve muhtemelen bütün arkadaşları bizi izliyordu. Hepsi.
'' Teşekkür ederim. '' diye konuştum, tekrardan. '' Bu alışık olmadığım bir tepki, genelde herkes ucube diye seslenip üzerime yürümeyi tercih ediyor. ''
Bu söylediğime cevap vermedi, ve ardından arkasını dönüp gitmeyi tercih etti. Benim bir erkeğin sevemeyeceği türden bir kız olduğumun o da farkındaydı, bundan o kadar emindim ki. O sadece bir yanlışı düzeltiyordu.
Yaptığının hepsi buydu.
Aptal kız diye fısıldadı, iç sesim. Karınca kadar şeylerden umut beslemeye çalışmak, tam da senin gibi aptal bir ucubeye yakışıyor.
İç sesim bile benim için kalbimden çok farklı şeyler söylüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the ugly duckling | jungkook
Fiksi Penggemarcarpediem yeni bir durum paylaştı: gözlerinin sadece dış güzelliğe değer kılması, sence de haksızlık değil mi? jungkook: kim olduğunu bilmiyorum tatlı kız, ama eminim bu söze aksi olacak derecede güzelsindir. bu hikaye @siyedo ve @themrsjk a ithaf...