"מי אתה רק תזכיר לי?" ריאן שאל לידי ואני צחקקתי
"אין מה להזכיר.. הוא חדש" לורן אמרה
"זה בסדר לורן" הוא אמר והישיר מבטו לעייני לפני שפנה לריאן והושיט את ידו ללחיצה "אני קייל"
*****************************
"אנה" קייל צעק אחריי כשיצאנו מהשיעור האחרון והתכוונתי ללכת לכיוון המכונית שלי.
"כן קייל" אמרתי ובליבי התחננתי שהוא יזוז ממני
"למה את כזאת אדישה?"
"אתה רוצה שאני ארקוד שאני רואה אותך?" שאלתי כשעצרתי לרגע.
"לא.." הוא אמר במשיכת כתפיים "אבל תתני הזדמנות להכיר אותך"
"אני מכירה אותך" אמרתי והוצאתי את הטלפון שלי לאחר שנשמע צליל של הודעה.
"קוראים לך קייל, אתה בן 23 ואתה לומד משפטים, אתה גר לבד ויש לך מרצדס שקיבלת מאבא שלך, נפרדת מהאקסית שלך לפני חצי שנה ואתה אוהב את את השיעורים התיאורטיים מאשר את השיעורים המעשיים.." אמרתי והצצתי במסך, מחייכת למראה שמו של לוקאס על הצג, מודיע לי שהוא בחוץ.
"אנה.." קייל אמר ביאוש והמשיך להתקדם איתי
גלגלתי עיניים ועצרתי בדיוק שראיתי את המכונית של לוקאס ואותו נשען עליה ומביט בי.
סובבתי את מבטי לקייל "אוקיי.. אני לא פוסלת אותך.. פשוט יש לי מישהו.. וכמו שאתה רואה הוא לא מאושר כרגע" אמרתי כשהחוויתי בראשי לעבר לוקאס.
"הו לא לא" קייל אמר והרים את ידיו בכניעה "לא התכוונתי להכיר אותך בקטע כזה.. גם לי יש מישהי"
"אז?" שאלתי בגבה מורמת.
"בתור חברה.. לא הכל חייב להיות בקטע רומנטי.." הוא אמר והציץ לעבר לוקאס שהיה נראה עצבני מעט "במיוחד לא אחרי שראיתי את החבר שלך"
צחקקתי והנהנתי "אוקיי.. אז אני מניחה שניפגש מחר"
"ביי אנה" הוא אמר והניח נשיקה על ראשי לפני שהסתובב והלך לעבר המכונית שלו.
נאנחתי והמשכתי להתקדם לעבר לוקאס, יותר ממאושרת להכנס אל בין זרועותיו.
"מי זה?"
"היה לי מאוד נחמד בלימודים.. מעייף קצת אבל אני עדיין חיה, איך היה היום שלך?" שאלתי בהתלהבות מוגזמת וזזתי ממנו על מנת להכנס לרכב.
הוא צחק ותפס את מתניי, מצמיד אותי אליו ומביט בעיני "איך היה?"
"מעייף" מלמלתי ושמטתי את ראשי על הכתף שלו, מניחה את ידי על החזה שלו בעוד זרועותיו נכרכות סביבי "שלך?"
"אני יכול להתערב שהתעייפתי יותר ממך" הוא אמר ואני גיכחתי "אח שלך בן אדם מתיש"
"סידרתם את כל מה שהייתם צריכים לסדר?"
"כמעט הכל" הוא אמר ואז זז ממני מעט ונישק את המצח שלי לפני שפתח את הדלת של האוטו וסגר אותה אחרי שנכנסתי.
"גם בן היה איתכם?" שאלתי כשהוא החל לנסוע.
הוא הנהן והחליף יד בהגה לפני שאמר "אני לוקח אותך אליו עכשיו.. הוא לא ראה אותך הרבה זמן.. רוצה להיות איתך קצת"
"לאן אתה הולך לוק?" שאלתי ביאוש והוא גיחך "לשום מקום"
נאנחתי "לוק.. אני יודעת שאתה תמיד עם בן גם שאתם יוצאים לפעולות וגם שאתם ישנים.. ואתה יודע שאם שתיכם תלכו אני אשאל שאלות ולכן הוא נשאר איתי בשביל שאתה תוכל לצאת לאן שזה לא יהיה בשקט"
הוא צחקק "את מבלה הרבה זמן בשיעורים של מר ליינין אה?"
"אני לא צוחקת איתך" אמרתי וניסיתי בכל כוחי לכבוש חיוך.
"בסדר.. אני נוסע עם ניק לסדר משהו.. תוך יום או יומיים אנחנו כאן בחזרה" הוא אמר ואחז בידי.
"יום או יומיים??" שאלתי בהלם "אתה רציני לוק?"
"אני מצטער.. זה רחוק"
"אז אתה משאיר פה את בן לבייביסיטר?"
"אני לא יכול לקחת אותך איתי.. ואני לא סומך על אף אחד אחר" הוא ענה והביט בי כשעצר את המכונית ליד הבית שלו.
"לוק" נאנחתי בכעס כשהרגשתי איך הדמעות מטפסות לעיניי "אני שונאת אותך"
"אנה" הוא מלמל וליטף את הלחי שלי "אני מצטער שלא אמרתי לך ישר"
"אתה מעצבן אותי לוק" מלמלתי אך נכנעתי למגע ידיו על פניי והתקרבתי אליו, מניחה את ראשי על כתפו.
"מתי אתה נוסע?"
"עוד כמה שעות" הוא ענה ואני הרמתי את ראשי ונאנחתי, יוצאת מהמכונית ומתקדמת ביחד איתו אל הבית.
"פשוט תודו שעשיתם את זה במכונית" בן אמר ישר שנכנסנו "ונחסוך לנו דיון של שעתיים למה הגעת שעה אחרי מה שאמרת שתגיע"
"תסתום בן" לוקאס אמר וניגש למטבח.
"אתה יכול לנסוע איתו אתה יודע.. אני לא צריכה בייביסיטר" מלמלתי לאחר שבן שחרר אותי מהחיבוק שלו.
"בפעם האחרונה שאמרת את זה נאנסת, רוצח חיכה לך מתחת לבית, חטפו אותך וכמעט מתת.. שאני אמשיך?" הוא שאל ואני גלגלתי עיניים והתיישבתי על הספה.
"אתה הולך להיות צמוד אלי מעכשיו?" שאלתי אותו בדיוק שלוקאס נכנס לסלון עם בירות.
"כן אנה.. ותרדי מזה.. הוא לא נוסע" לוקאס אמר ויצא למרפסת, גורם לי ולבן לבוא אחריו.
התיישבתי על לוקאס בעוד בן התיישב על הכיסא השני שעמד שם ופתח את הבירה שלו.
"אני לא הולך להיות איתך כל היום.. רק לשמור מרחוק.." בן אמר "כולם נוסעים חוץ ממני.. אז תאמיני לי שיהיו כאן דברים שאצטרך לעשות"
עיקמתי פרצוף והשענתי את ראשי על הכתף של לוקאס "אז אולי תתחלפו?" מלמלתי ולוקאס צחקק
"אני שמחה שאני משעשעת אותך"
"אני אוהב אותך" הוא אמר ונישק את המצח שלי.
"דביק מדי פה" בן אמר.
"כנס הביתה" לוקאס אמר בלי להסתכל עליו "גם ככה אני לא נוסע עכשיו"
"כן אתה כן" ניק אמר לפתע שהצטרף אלינו משום מקום.
"לא" מלמלתי והידקתי את האחיזה שלי על החולצה של לוקאס.
"שתיכם לעוף לי מהבית.. ניק תבוא עוד שעתיים" לוקאס אמר וחיבק אותי לאחר שסיים את הבירה שלו.
"אל תנסה אפילו" בן אמר לניק המיואש ושתיהם נכנסו לבית.
YOU ARE READING
Forget
Romance#1 In 8 Stories Category: Drama, Life, True, Past, LoveStory, New, Lies, Memories. #2 In 6 Stories Category: Change, Trust, Friends, Truth, Family, Secret. #3 In Strong Storyies Category. "את בוחרת לברוח מכולם במקום להלחם על מה שמגיע לך" לוקאס צעק...