Edit - 3. leden 2018
A tentokrát něco z Ruska. Jde o pagan-folk metalovou kapelu založenou v roce 2002.
Kombinují ruský folklór, zastoupený tradičními nástroji jako flétna nebo balalajka, s death metalem.
Texty mají psané rusky a zaměřují se především na pohanství a bitvy.
Zaměřím se tu třeba na album "Lunaris". Lze stručně shrnout jako inkarnaci devadesátkového epického black metalu, aniž by působila jako nostalgické vzpomínání na staré časy nebo laciný návrat ke kořenům.
Jednoduchost, přímočarost, podaná takovým způsobem, že se posluchači zatají dech. Ačkoliv jsem byla zpočátku trochu... dobře, trochu dost.. skeptická, postupem času se z alba vyklubala deska, ze které můžu být nadšená, protože mám dojem, že na tuhle notu už dneska hraje jen málokdo.
Dále album "Slovo". Jako celek album funguje soudržně, cítím závan epických povídaček, i když vlastně ani netuším, jaký je použitý materiál.
Do textů nijak nevidím, protože ruštinou nevládnu, ale dle všech obrázků, promo fotek, artworku a klipu se budeme pohybovat někde v minulosti a pět ódy na rytíře, který se místo vpravo kolem kopce vydal vlevo podél potůčku a jak vjel přímo do pasti a jak mu tam nepřátelé rozsekali prdel, až mu z ní cáry lítaly, pancíř nepancíř... Pardon, nechala jsem se unést :).
ČTEŠ
METAL POWER
RandomMísto pro metalisty, rockery nebo kohokoliv jiného, kdo má rád tvrdou hudbu. Recenze na kapely; známé i neznámé, koncerty, reporty,...