Murderdolls

129 9 1
                                    

Edit - 3. leden 2018


Horror punk! Yeay!

Ok, teď vážně :D.

Je sice známo, že v současné době jsou neaktivní, přesto se tu o nich ale zmínit musím, protože v mém playlistu jsou také na zásadní pozici.

A pokud o Murderdolls moc nevíte, tak Joey Jordison (a o něm jste už minimálně slyšeli), ex-bubeník legendárních Slipknot, zde místo sezení u bicí zvolil kytaru a stal se hlavním skladatelem, společně se zpěvákem Wednesdayem13.

Zde se zaměřím na jejich druhé album. Už jen proto, že mi zní lépe :D

"Women and Children Last". Po krátkém intru, které navodí atmosféru, je tu "Chapel of Blood". Patří přesně k těm písním, kde už po prvních pár vteřinách a kratším rozjedu poznáte, že to prostě bude pecka. Úvodní riffy à la tenhle mám prostě velmi ráda, a když se v podobném duchu nese zbytek, nemůže to dopadnout jinak než skvěle. Že Murderdolls rádi zpívají o drogách a smrti, poznáte už jen podle názvů jednotlivých songů.

Mou nejoblíbenější peckou je ale osmá "My Dark Place Alone", řekla bych, že nejrychlejší počin na desce.

Všechny písně jsou velice chytlavé. Po prvním poslechu vám určitě minimálně dvě až tři v hlavě zůstanou.

Pokud akceptujete vetší odskočení z punku, bude vás to hodně bavit. Je to ideální album, když například někam jedete, uteče s ní rychle čas a nemusíte se soustředit pouze na ní. Skvěle vás nabudí, takže jsem to volila k poslechu i po ránu. Dobře to probouzí :D...

METAL POWERKde žijí příběhy. Začni objevovat