Inquisition

70 7 1
                                    

Edit - 4. únor 2018


Je to dvojčlenná black metalová kapela z Kolumbie založená v roce 1988.

Můj vztah ke kapele je roven určitému druhu obdivu. Podstatnou zásluhu na tom má účast na koncertu Dunkelheit v Brně, kde Inquisition patřili k nejlepším, další koncert minulý měsíc (6.1.) v Praze se Septicflesh a nejhlavnější má pak kvalita jednotlivých alb. Ta je ve všech případech solidní.

Album "Bloodshed Across the Empyrean Altar Beyond the Celestial Zenith"... Jeho název jsem si přečetla asi dvakrát, pak jsem to dobrovolně vzdala.

Jeho největší přednost vidím ve schopnosti reagovat v místech, kde by se blasfemické výjevy mohly začít zajídat. Ale ony se nezajídají. Místy to celé funguje jako zvrácená primitivní hypnóza. Vyhlazovací procedury (v tomto případě to pořád není ta nejvyšší možná rychlost) střídají pomalá zhoubná tempa, které po chvíli střídá těžká okultní deka.

Předvádějí na desce maximum povolené pokrokovosti v rámci žánru, aniž by přišli o ceněnou nálepku "black podle původní receptury". Skrze vokály se sice odvolávají na Immortal, ale jinak si pořád letí svůj vlastní kurz. Právě vokály pro mnohé nemusí být zrovna velkolepé, ale dokonale vyhovují ponuré atmosféře a textům.

METAL POWERKde žijí příběhy. Začni objevovat