Dark Oath

74 7 0
                                    

Edit - 22. leden 2018


Vznikli v Portugalsku v roce 2009 a hrají epic melodic death metal. 

Jejich texty jsou převážně o období vikingů. Takže bitvy, mytologie a celkově jejich historie.

Nejraději mám od nich album "When Fire Engulfs the Earth".

Zkušenost, kterou člověk získá při poslechu tohoto alba, může být poněkud rozporuplná.

Některé části si dokážu klidně představit v nějaké válečné scéně filmů typu Pán Prstenů a Hobbit. Neuvěřitelně epický zvuk. Přesto ale kapela nepřináší nic nového.

Rify jsou přímo velkolepé a hlavně melodické, bicí jedna báseň a growly se můžou ze začátku zdát poměrně agresivní, jenže když se zaposloucháte, mají své kouzlo a mezi ostatní prvky prostě patří. O to víc působivé je to, že vokály má na starosti žena. 

Chvílemi jsou podobné growlům Angely Gossow (Bývalá zpěvačka Arch Enemy). Stejný agresivní podtón, stejná energie a surovost. Prostě dokonalost sama :).

Má ale můj respekt, protože co se týče metalových zpěvaček, většinou narážím jen na takové ty "uječené".

Přesto se ale na albu dají najít i pomalejší a více melodičtější kousky. 

Shrnula bych to asi takto. Není to nejhorší, ale bohužel ani nejlepší. Kapela má opravdu obrovský potenciál, ale využili ho jen částečně. Chvílemi se zdá, že omílají dokola to samé, proto bych album hodnotila jako průměr. To ale neznamená, že bych si album neposlechla ráda :).

METAL POWERKde žijí příběhy. Začni objevovat