Edit - 28. únor 2018
Další kapela na přání :)
Přiznám se, že mě nikdy moc nezaujali. Nevím proč, asi mi vadí zpěvačky. Každopádně proti jejich hudbě ale nic nemám... Dobrovolně bych si je sice asi nepustila. Ale co bych pro vás neudělala :D
Vznikli v roce 2010 a hrají thrash metal (někde byl uvedený i metalcore).
Je fakt, že na sebe dokáží upoutat pozornost. Je možné, že jsem si jich zezačátku jenom nevšímala, ale zdá se mi, že za poslední rok se jim podařilo se dostat na příčku známějších kapel a dnes jsou už všude.
Co se týče jejich hudby, po skladatelské stránce není kapela úplně neschopná (ano, hodně koukám na texty). Naživo sice kapela údajně funguje (protože je na co koukat, že...), ale z desky přeci jenom nikdy nedokázala přesvědčit.
To ale neznamená, že se nedá mezi nahrávkami najít pár silnějších propracovanějších kousků. Když chce, tak umí napsat i celkem dobré melodie, které podpoří i silným čistým vokálem (Co se týče právě vokálů, lépe a o něco přirozeněji mi sedí právě hlas té červenovlasé. Myslím, že Heidi? Pokud se mýlím, omluvte mě.) Najednou to jde i bez zbytečné tvrdosti a uměle dodaného zvuku a najednou se také celá tvář kapely rozjasní. Kdyby jim to takhle vydrželo, možná bych jim i tu šanci dala.
Tak moc jsem se při poslechu snažila najít v nich zalíbení, bohužel to ale k ničemu nevedlo. Jediné pozitivum, za které u mě mají bodík k dobru je za ty občasné výborné kytarové riffy.
Shrnula bych to asi tak, že tahle kapela je spíše o kozách, než o samotné hudbě.
Na závěr se omlouvám se všem jejich fans, ale bohužel mě oslovit nedokázali.
ČTEŠ
METAL POWER
RandomMísto pro metalisty, rockery nebo kohokoliv jiného, kdo má rád tvrdou hudbu. Recenze na kapely; známé i neznámé, koncerty, reporty,...