Edit - 13. leden 2019
Jelikož jsem nemocná a nemám co dělat, zkusím zase po delší době něco sepsat. Co bych pro vás neudělala, co? :D Heh.. Schválně jak rychle mě to přejde.
Takže... Máme tu Sylvaine.
Pokud jste o tomhle projektu ještě neslyšeli, už jsem vám psala článek o Myrkur. Sylvaine se zakládá na podobném stylu hudby, jen s tím, že Myrkur se na black metalový projekt korunovala sama, s čímž dostala nálož kritiky od blackařů. Asi si typnete proč. Klasický starý dobrý black metal to vidělo maximálně z okna jedoucího rychlíku.
Každopádně Sylvaine je dle mě ještě o pár latí výše než Myrkur. Opět můžete nesouhlasit, ale pojďme se na to podívat zblízka.
Pro hudbu je specifická melancholická ponurá atmosféra s prvky black metalu a staroseverské hudby. Využívá hlavně čistého zpěvu, nebojí se ale zajít až do surového skřeku. Na rozdíl od Myrkur ale nezní tak křečovitě a přetaženě, dokonce mě překvapilo jak se dá poslouchat.
No vážně. Na první pohled taková něžná dívka, melodický zpěv a najednou... *BOOM* - brada mi udělala do stolu další díru. Můžu narovinu říct, že její hlas mě okamžitě dostal do kolen. A to se považuju za solidního blackaře, který si potrpí na surovou stránku hudby.
Má za sebou tři alba, respektive jeden debut a dvě EP. Rozhodně jsme zvědavá, co Sylvaine ještě předvede. Zatím ta dosavadní tvorba je dosti nadějná, aby se dopracovala do podvědomí více a více fanoušků.
Ze zvědavosti jsem pohledala pár živáků a to mě jen utvrdilo v tom, že mít příležitost je někde vidět, ani na moment neváhám. Krom dobré hudby do uší je alespoň i na co koukat. Eh ehm...
ČTEŠ
METAL POWER
RandomMísto pro metalisty, rockery nebo kohokoliv jiného, kdo má rád tvrdou hudbu. Recenze na kapely; známé i neznámé, koncerty, reporty,...