Edit - 17. leden 2018
Zde jsem dlouho váhala, zda to risknout a věnovat jim taky článek, nebo se na to raději vykašlat... Protože, myslím, už ze samotné fotky leccos vyplývá :D
Každopádně ale fanoušci opravdu extrémního metalu je ocení, takže tady je máte :).
Vznikli v Polsku v roce 2005 a hrají industrial black metal. Jejich texty jsou o smrti, utrpení, vraždách a hlavně nenávisti a genocidě.
Zajímavost: Yperit (Poláci píší y/i opačně) je bojový plyn, který se hojně využíval za druhé světové války. Sami členové na to říkají jen : "Tichý vrah. Přichází a bere lidské životy. Je nezastavitelný a na nic se neptá."
Nejlépe bych hodnotila EP "Particular Hatred". Má takovou tu správnou atmosféru, která tuto kapelu obklopuje. Jedním slovem, agresivní, prostě nářez. Doporučuju.
Podíváme se tu na album "No State of Grace".
Zní přesně tak, jak si to každý posluchač znalý debutu nejspíše představoval . Prostě mozek vymývající nářez. Sem tam dokonce jde slyšet i nějaká ta melodičtější část. Sice mi to k jejich stylu moc nesedí, ale budiž, snaha se cení.
Navíc se mi zdá , že ani ty "smaženice" už mi nepřijdou tak mocné, jak tomu bývalo na dříve vydanému EP. V některých skladbách znějí vyloženě slabě a jediné, co tyhle songy zachraňuje, jsou paradoxně ty pomalejší chvíle.
Když se na to ale podíváme z druhé strany, některé písničky jsou opravdu pěkný nátěr a ony klidnější momenty je srážejí dolů.
Z rychlých kousků jasně vede "The Antithesis", která není zprasená žádnými melodiemi a hobluje od začátku do konce.
Z těch pomalejších vyhrává "Keep Your Eyes Closed", která na mě ale působí spíše dojmem intermezza o délce normálního songu.
Na závěr bych řekla jen to, že tohle album je svým způsobem dosti schizofrenní dílko...
ČTEŠ
METAL POWER
RandomMísto pro metalisty, rockery nebo kohokoliv jiného, kdo má rád tvrdou hudbu. Recenze na kapely; známé i neznámé, koncerty, reporty,...