Nervosa

103 5 0
                                    

Edit - 15. březen 2018


Je to thrash metalová kapela z Brazílie hrající od roku 2010. 

Jde o ryze dívčí kapelu, což není zrovna obvyklé. A co je ještě lepší, s hudbou se opravdu nemažou. Chvílemi opravdu nebudete stíhat. 

Skvělá rytmika, šikovné a drtivé riffy a v neposlední řadě vynikající vokál.

Většinou využívají sloganovitých refrénů, kde zazní název skladby a tím je textová stránka songu odbytá. To ale k tomuhle žánru podle mého patří.

Jejich poslední nahrávka "Agony" je fakt nářezová deska. Divoká, nespoutaná a plná kvality.

Přiznávám, že koncem desky už sice ztrácím pozornost, protože hudba jede dál v totožném stylu a rytmu. Slyším staré Kreator, trochu i Destruction. Chybí mi třeba ale nějaká větší pestrost.

Mimo jiné dokáží zaujmout i zábavným vystoupením, které sice nepřináší nic nového, ale nechybí mu nasazení ani nadhled, zjednodušeně by se dalo napsat, že bývá zábavné pro obě strany. (Brutal Assault 2017 - prostě nářez!)

Něco jiného je ale domácí poslech. Ne že by to bylo něco horšího, jenom se mžete více soustředit na samotnou hudbu. Co se týče samotného zvuku, obecně lze nahrávku označit jako špinavou, což je dáno zvukem . Ten ne že by byl nějaký nesrozumitelný, ale díky neskutečně výrazné demolující baskytaře, dunivým bicím a řezavé kytaře je... prostě takový pošpiněný, možná spíše oldschoolově deathmetalový.

Na závěr... Na Obscene Extreme 2015 měly holky distro kousek od nás. Kámoš umí perfektně anglicky, takže jsme prokecali pěknou dobu. Než začaly hrát, neprodaly prakticky nic. Po jejich vystoupení jim zase pro změnu nic nezbylo. Mimo to se s každým vyfotily, pokecaly, to vše s úsměvem. No prostě sympaťačky.


METAL POWERKde žijí příběhy. Začni objevovat