Sister

111 6 0
                                    

Edit - 7. leden 2018


Švédská kapela založená v roce 2006 hrající... punk metal. Ano, tohle opravdu existuje :D.

Řekla bych o nich asi jen to, že pochopitelně své řemeslo zvládají dobře, ale tím to vlastně končí. Z kapel svého žánru jsou ti hudebně nejméně nápadití, v podstatě jen útočí pouze na první signální soustavu a v jejich tvorbě nemůžete hledat žádnou vnitřní sílu a hloubku. 

!Upozornění!: Následující video obsahuje nevhodné záběry pro osoby mladší 15 let. Sice pochybuji, že to někdo z mladší generace čte, a pokud ano, stejně se na to podívá :D...

Ale vážně. Song si klidně poslechni, ale na video pozor :).

Album "Stand Up, Forward, March!" přineslo několik změn.

Nesla se ve znamení mírného zklamání, protože neobsahovala tak dobré nápady jako debut a mnoho fanouškům nevoněla ani stylová změna.

Čekalo se, co z toho bude dál. Navíc ze sestavy odešel basista Rikki Riot, což ale kapela vyřešila velmi šalamounsky. Spojila své síly s kytaristou Crashdïet Martinem Sweetem, jehož domovská kapela nemá v současnosti zrovna dobrou sezónu, a ten nakonec volné místo basisty vzal.

Možná i to nalilo kapele novou krev do žil.

K tomuto albu by bylo velmi jednoduché přistupovat s despektem, poté, co kapela si trochu pošramotila reputaci minulým dílem

Tvrdost do pozadí o mnoho neustoupila, jenže ke slovu se znovu dostaly melodie, a proto jsou skladby na této desce o úroveň výše než skladby z desky minulé.

METAL POWERKde žijí příběhy. Začni objevovat