Edit - 1. červen 2018
Zdravím!
- Toto bude možná trošku delší, byla bych ale ráda, kdyby jsi to dočetl/a až na konec -
Chtěla bych se omluvit, že poslední dobou to psaní trošičku flákám. Respektive nevydávám vůbec. Blíží se konec školního roku a s tím jdou ruku v ruce praxe, písemky, zkoušení, uzavírání známek, odevzdávání ročníkových projektů, do toho brigáda... No rozhodně aspoň něco z toho znáte sami. Nejsem si jistá, kdy se opět vrátím ke psaní, pauza ale pravděpodobně ještě nějakou dobu pokračovat bude. Mám v plánu vám to později nějak vynahradit. Letos se zúčastním pár festivalů, některých i brigádně jako fotografka. Takže jsem si říkala, že by bylo fajn udělat jakousi "recenzi" na každý den jednotlivých fesťáků :)
Další věc, kterou mám na srdci. Všimla jsem si, že se to tu během mé neaktivity trošku více rozrostlo a počet čtenářů stoupl. Přeci jen tu máme už téměř 3K přečtení. Jasně, jsou tu knížky s několikanásobně většími počty, ale pro mě je to i tak obrovské číslo... A hlavně motivace pokračovat dál.
Taky se mi tu v komentářích namnožily tipy na pár kapel. Nemám ani čas odpovídat na komentáře, proto to to tu rovnou zmíním také. Kapely, na které si přejete recenzi, připisuju do seznamu. Takže se na ně také dostane. Možná dříve či později, ale dostane. Taky se mi tu už několikrát objevila žádost o Iron Maiden, Black Sabbath, Metallicu atd. K tomu chci jenom říct, že na tyhle legendy se zřejmě nedostane. Není to proto, že bych je (nedejbože) neměla ráda či bych je házela do pozadí, spíše jsou pro mě něco jako taková samozřejmost, klasika, kterou prostě nejde neznat. Akorát bych tu psala to, co stejně všichni už vědí, protože tahle jména musí znát i lidé, kteří se metalové scéně vyhýbají obloukem.
To bude asi tak nějak všechno. Kdybych si ještě na nějakou informaci vzpomněla, čekejte update :)
Děkuji! <3 lml
Vaše Bathory
ČTEŠ
METAL POWER
RandomMísto pro metalisty, rockery nebo kohokoliv jiného, kdo má rád tvrdou hudbu. Recenze na kapely; známé i neznámé, koncerty, reporty,...