Edit - 24. únor 2018
Byla jsem požádána, abych napsala recenzi na "kapelu" Pentakill.
Ano, vidíte dobře. Počítačové hry a metal, dokonalá kombinace :D.
Zrovna tahle záležitost je dílem Riot Games, tvůrců League of Legends.
Mám-li být upřímná... Nečekala bych, že se jim to tolik povede. Když jsem na tohle narazila, moje první myšlenky byly jaký to bude zase propadák, že vytvořili nějaké cosi, co se prezentuje pod názvem metal. Po poslechnutí prvního songu mi jenom spadla brada. Přestože to obsahuje na můj vkus hodně symfonických pasáží, ono se to vážně dá poslouchat...
Nepodařilo se mi bohužel najít žádné přesné informace ohledně hudebníků, kteří se na této hudbě podílejí. Zdá se ale, že co album, to jiná sestava.
Co se týče samotné hudby, nejblíže to má asi k power / progressive metalu. Nejvíce zaujmou vokály. Tedy přesněji hlavní mužský vokál. Jakmile začne zpívat ta ženská, jsou chvíle, kdy mi to trhá uši. Prostě mi tam nesedí.
Když se podíváme na skladby, ať už názvem nebo texty většinou odkazují na něco ve hře. Proto když se v LoLku moc neangažujete (jako já), moc vám to asi neřekne. Pro milovníky Fantasy by to ale problém být neměl :)
Není to dokonalé, ale má to svoje kouzlo.
Není to pro každého, ale své příznivce si to najde.
ČTEŠ
METAL POWER
RandomMísto pro metalisty, rockery nebo kohokoliv jiného, kdo má rád tvrdou hudbu. Recenze na kapely; známé i neznámé, koncerty, reporty,...