Edit - 9. únor 2019
Jelikož už jsme tu měli Pentakill (banda vytvořená díky League Of Legends), musím tu zmínit i Elite Tauren Chieftain (známí i pod zkratkou L*ETC - místo * je číslo levelu. Zde neuvádím, protože se mění s každým novým datadiskem podle maximální hranice, momentálně je to 120), kteří jsou zase záležitostí World Of Warcraft. Je to sice něco, co se nedá brát nějak moc vážně, ale jelikož je to hra mého života, zaslouží si to tu post.
A jelikož je to populární horďácká skupina, už jen tím je nejde nemilovat (A taky jsem si všimla, že se tu pohybuje dost Alíků... Teď mi nakopou prdel.)
Dohledatelných písní mají pouze pět a všechny jsou dělané přímo Blizzardem, přičemž si samozřejmě nevybírali pro kapelu jen tak ledakoho, ale členové jsou přímo zaměstnanci. A jelikož vás mám ráda a i když to stejně asi málokomu něco řekne, tady je máte:
-> Samuro (Samwise Didier) - zpěvák a umělecký ředitel v Blizzard Entertainment (mimochodem ilustroval několik obálek pro jiné metalové kapely, například Hammerfall - na které je také reference přímo ve hře v podobě názvu města).
-> Sir Nicious (Chris Sigaty) - hlavní kytarista a vedoucí výroby StarCraft2.
-> Bergrisst (Dave Berggren) - kytarista, který pracuje jako herní designér u Blizzard Enterainment.
-> Mai'Kyl (Mike Morhaime) - basová kytara. President a spoluzakladatel Blizzard Entertainment.
-> Chief Thunder-Skins (Alan Dabiri) - bubeník, programátor Blizzardu
Ve hře se na oficiálních a některých soukromých serverech dají zastihnout na různých místech ve velkých městech některých lokací, kde pořádají koncerty.
Nějak více dopodrobna je rozebírat nechci, protože při detailním rozebrání to laikům stejně nic moc neřekne (zejména texty, které jsou o nejrůznějších herních motivech).
Z jejich historie, v roce 2003 se kapela poprvé objevila v outru vydaného datadisku pro Warcraft3 (The Frozen Throne), kde se k pětici na chvíli připojil ještě jeden člen - Arthas.
Žánrově by se dali zařadit někam do kombinace heavy a power metalu.
Pokud by to někoho přeci jen zaujalo, na internetu de dají dohledat i nějaké záznamy z Blizzconu s živákem.
Zde začátek asi na 4. minutě.
Co vím, tak od roku 2007 pak ještě napsali další čtveřici skladeb, ale o těch se příliš neví a některé si i špatně shání. Je to na jednu stranu škoda, že práci na kapele nevěnují vývojáři trošku větší prostor, protože věřím tomu, že za celé album by jim fanoušci byli ochotní zaplatit nemalý obnos, ale především je skvělý pocit slyšet herní vývojáře řezat do bicích a do kytar.
ČTEŠ
METAL POWER
De TodoMísto pro metalisty, rockery nebo kohokoliv jiného, kdo má rád tvrdou hudbu. Recenze na kapely; známé i neznámé, koncerty, reporty,...