Kreator

100 12 0
                                    

Edit - 31. leden 2018


Je to německá thrash-metalová kapela založená v roce 1982.

Možná, že někoho urazím, ale thrash metal jsem vždycky měla tak trochu za přechodovou záležitost, která sice umožnila vznik celé hromady tvrdších a zajímavějších žánrů, ale tím se její kapacita tak trošku vyčerpala.

Přesto se však občas rozhodnu vyzkoušet nějaké nové album, zda přeci jen nezměním názor, ale jen málokdy se tato snaha setká s úspěchem.

Album "Gods of Violence" je z mého pohledu celkem úspěch. Klidně se přiznám, že jsem s Kreator dosud neměla tu čest, a tak nevím, nakolik je pro ně album typické, přesto mi ale hned na první poslech spadla čelist.

O nedostatcích se hovoří velmi špatně, protože je nacpané po okraj opravdu skvělými momenty a slabých míst jsem zaznamenala opravdu jen malé množství. Nechce se mi věřit, že by to byla jen náhoda, a musím tak dát za pravdu všem, kteří tvrdí, že Kreator jsou opravdu v období svého velkého vrcholu.

Kdybych měla vybrat jen jedinou kompozici, která novinku charakterizuje ze všech nejlíp, tak je to právě "Totalitarian Terror".

Na závěr bych řekla, že s albem jsem  maximálně spokojená. Jedná se o kapelu, která si jde vlastní cestou a každé své album dokáže okořenit něčím novým a to cením. Jde pravděpodobně o nejmelodičtější album a za to dávám body k dobru.

METAL POWERKde žijí příběhy. Začni objevovat