Edit - 26. červen 2018
Je to kapela z Řecka založená v roce 1987.
Ve svých počátcích hráli grindcore, dnes hrají black metal.
Podíváme se na desku "Rituals", která od svého vydání sklízí poměrně rozporuplné reakce. Někteří jsou z ní nadšeni, jiní už o poznání méně. Tím pádem stojí za to se zeptat, zdali si album něco takového zaslouží. Mám-li mluvit za sebe, nejsem si tím úplně jistá. Někdy bych řekla, že ano, někdy bych řekla, že ne. Hodně záleží na tom, jaká pasáž na desce zrovna hraje...
Obecně vzato to ale nepovažuji za špatnou nahrávku.
Je až zarážející, jak jednoduché všechny písně v celé své kráse jsou.
Řemeslně není nahrávce příliš co vytknout. Forma i obsah jsou vyrovnané. Pro kritičtějšího posluchače budiž výstrahou, že vše, co nahrávka obnáší, už od kapely ale někdy slyšel.
Nejedná se o takovou „pecku" jako v případě minulé desky, nicméně Rotting Christ neustále dokazují, že jsou naprosto originální a jedinečnou kapelou, která nemá v žánru konkurenci.
Můj osobní názor na tuhle kapelu? Totálně je žeru. Beze srandy. A důvod? Velmi prostý.
Pusť si tuhle ukázku, zvuk na max (nejlépe ve tmě) a video zvětši na celou obrazovku :3
(Ne aby sis tím dodrbal/a sluch a přišla o zrak.... Ale ta atmosféra je dokonaláááááá)
ČTEŠ
METAL POWER
RandomMísto pro metalisty, rockery nebo kohokoliv jiného, kdo má rád tvrdou hudbu. Recenze na kapely; známé i neznámé, koncerty, reporty,...