Exo?

5.8K 205 88
                                    

Byun Baekhyunn

Hızlıca elime vuran Tae ile yakalandığımı anlamıştım. Ah canım limonatam! Tae onu dinlemediğimi ve sadece limonatamla ilgilendiğimi anlamıştı ve aşkımı benden ayırmıştı! Çaktırmadan almaya çalışsamda elime vurup durdurmuştu.
"Yah! Byun! Dinlesene beni!" Dediğinde kafamı sallamış ve dikkatimi ona vermiştim. Hızlıca toparlanmamı beklemediğinden şaşırmıştı neyse.

"Evet Tae dinliyorum anlat kookcuğunla ne oldu?" Dediğimde benim ciddi yüzüme zıt saçma cümleme gülmüş ve anlatmaya başlamıştı.

"Bak şimdi ben Jimin veya üyelerle konuştuğumda hep trip atıyo! Ama o Suga Hyung veya Jiminle konuşabiliyo! Bende sinirlendim ve onun beni sevmediğini söyledim-"
Dediğinde sözünü kestim. TANRIM! Benim arkadaşlarımın hepsi neden salak? Bide kuzenim olacak! Sanırım başı ben çekiyorum? Ah neyse.

"Kardeşim hastalıklı mısın? O adam seni başkan ve menajerden korumadı mı? Abi ailede sorun var desem teyze çocuğusun!" Dediğimde

"Oda aynısını dedi! 'Seni sevmiyorum? Evet ben sevmediklerimi korurum çünkü salağım ben dimi?!' Dedi ya ben cidden üzgünüm özür dilemek istesemde yanına gittiğimde bir bahane buluyo. Ne yapcam ben?"

Dediğinde yarım ağız sırıtmış ve kaşlarımı indirip kaldırarak konuşmuştum.

"Senin bestin burda rahat ol." Dediğimde korkmuş ve

"Bunu sen ve Jimin dediğinde başıma hiçde iyi şeyler gelmiyor! Reddediyorum!" Dediğinde

"Aşk olsun Tae Tae ! Sen ve Kook'u ben birleştirmedim mi? Yazık sana Jimin sizin ayrılmanızı engellemedi mi? Hayırsız"
Üzülmüş gibi yapıp masadan kalkarken kolumu tutacağını zaten biliyordum.

"Kabul ama ne yapacaksın?"
Dediğinde.
"Sen onu bana bırak!"

"Baekhyun bari planını söyle!"
Dayanamadım canım kankama ve planı anlatmaya başladım.

"Öncelikle eğer sen salak olmasaydın ve sert bir Uke olup Semene sahip çıksaydın bunlar olmayacaktı neyse. Plan basit.
Ben Kook'u Suga Hyungla getireceğim sende burada olacaksın. Tabi burası benim tanıdığımın olduğundan burayı kapattırıcaz 1 saatlik kemanı ben çalarım sonra güzel bir yemek Suga Hyungda kameraya çeker sizi. Mutlu son"
Dediğimde kıkırdadı ve
"Suga Hyungu sırf online oyun oynamak için çağırıyosun değil mi seni pislik?"
"Hayır....belki? ... Ah tamam ama yeni bir oyun almışım varya! Bunu Suga hyungla oynamak istiyorum! "
Saatine baktı ve sonra.
"Siktir Baekhyun beni bisikletinle şirkete bıraksana? Geç kaldım!"
Dediğinde somurttum ve
"Onun bir adı var! Bacon hazretleri diyeceksin!"

Hızlıca ödeyip çıktık. Bacon aşkıma kavuştuğumda da homurdanmaya başladım.
"Aşkım özür dilerim bu hanzoyu sana bindirdiğim için ama durumlar karışık"

Tae hızlıca enseme vurdu ve
"Ona binmemden onur duymalı! Kaç kızın hayali bu biliyor musun?"

Hızlıca Baconumun frenlerini ellerimle kapattım.
"İğrençleşme pis sapık! Sen boş ver onu babacım ." Tae'nin siniri ve psikolojisi bozulmuş olmalı ki
"Duy Bacon duy bunları!"
Dediğinde ona pis pis baktığımda .
"Neyse sür hadi geç kalıyorum! Hyunglar beni gebertecek!"

"Tanrım umarım gebertirler Dünya'ya bu kadar salak fazla."

Hızlıca sürmeye alıştığımdan hem laf yetiştiriyor hemde sürüyodum. Bu arada Tae'yi sinirlendirmek mükemmel bir duygu.

"Başı sen çekiyosun bebeğim." Dedi ve inerken elini öpüp enseme yapıştırdı. Bende aynısını yapınca kıkırdadı ve hızlıca şirkete girerken bağırdı.
"Görüşürüz!!!"

Hyung? [ChanBaek]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin