1 Ay?!

1.6K 119 66
                                    

"Baekhyun biliyorsun ki bu ay senin için zor olacak. Film ve dergi çekimlerin ayrıca tek reklam çekimlerin olacak. Diğer üyeler tatile girecekler sende bu aydan sonra 2 haftalık bir tatile girebileceksin."
Oflayarak onayladım.
"Ne zaman yola çıkıyoruz?"

Saate baktı ve söyledi.
"Yaklaşık 4 saat sonra." Onayladım ve odaya gidip çantamı hazırladım.

Bu ay sanırım benim için çok zor olacak...
Hem zihnen hemde bedenen
"Baekhyun çıkıyoruz!" Menajer hyung söylediğinde yurdun kapısına ilerledim. Tam kapıyı açacakken açıldı. Chanyeol bize bakıyordu.

"Nereye gidiyorsunuz?" Gözleri bir bana bir menajer hyunga kayarken söyledi.

"Baekhyun bu ay yok şimdi çıkmalıyız."

"Ah peki..."

Yol vermek için yana geçtiğinde, yanından geçtiğimde burnuma dolan kokuyla gülümsedim. Bu benim parfümümdü. İlerlerken son kez arkama döndüm ve göz teması kurdum. Sonra kafamı çevirirken gülümsedim ve hızlıca asansöre doğru ilerledim.

Ah yükselen moodum yine düşmüştü. 1 ay yokum. BİR AY NE VİCDANSIZ KÖPEK! HİÇ Mİ ACIMADINIZ YA? NEYSE sakin kal baekhyun,sakin. ULAN ŞEREFSİZ GÖTÜNDEN KAN ALMAYANI SEVSİNLER.DÖL İSRAFI PİÇ!

"Baekhyun dergi çekimlerine geri dönüyoruz!"

"Tamamdır!" Hızlıca kamera önüne geçerken düşündüm; "Acaba Chanyeol olsaydı nasıl olurdu?" Ah ama bu dergi için değil çünkü utanırım.
Evet üzerime sadece ceket ve pantolon giymiş olmaktan utanmam biraz saçma olabilir ama bence gayet mantıklı.

"Beğenmedim değiş!" Söylediğinde gözlerimi devirdim. Ulan 63829 tane poz verdim seçsene bir tane!

Bir anda aklıma Kris'in yaptığı bir poz geldi. Hızlıca bir ayağımı çok az ileri koydum ve biraz eğildim. Gözlerimi yukarı çevirip bir kolumu öndeki ayağımın üzerine, diğerini ise boynuma koydum. Yüz ifadem biraz " bad boyum.s.s" birazda seksiydi.

Kameraman beğendiğini söylemese bile pozisyon değiştirerek çekmeye başladı.
Birkaç bin fotoğraftan sonra bu gıcık adamı görmeyecektim.
BÜTÜN DÜNYAYA HABER SALINSIN BUGÜN BAYRAM!

Etrafa göz gezdirdim ve ağzımdan çıkması gereken kelimeleri beynimde tekrarladım. Karnımı tutmuştum üzerinde bir el daha vardı. Dolan gözlerimi yukarı çevirdiğimde şaşırmışçasına konuşmaya başladım.
"B-ben öz-ür *derin nefes alır* d-iler-im." Başımda ağlayan kızı boş verip yerine Chanyeol'ü koydum.
Gözleri dolmuş bir Park Chanyeol gözlerimin önüne geldiğinde daha çok duygulandım, kalbim acıyor gibiydi.

"S-eninle v-erd-diğimiz *öksürür* söz-ü tut-ama-yacağım i-çin." Konuştu gözleri parlayan Park Chanyeol.

"Yalvarırım daha fazla acıtma kalbimi, az sonra doktorlar gelecek! Ve iyileşeceksin! Güçlü kal!"

Bir kaş defa öksürmüş ve dolu gözlerime rağmen dizinde yattığım Chanyeol'a gülümsemiştim.
Sonra fısıldadım.

"Seni *öksürür* sevi-yoru-m sev-gi-lim. Öz-ür d-diler-im.*öksürür*"
Sonra bedenimi salmıştım.
Gözlerim kapanmışken dudaklarım hafifte olsa kıvrıktı.

Sonra o mükemmel ses duyuldu:

"KESTİK!" Hızlıca gözümü açıp kalktım herkes birbirini tebrik ederken son bölüm çekimleri bitmişti! 2 hafta içerisinde galası olacaktı ve ben o 2 haftayı yurtta yatarak geçirecektim!

Üzerimi değiştirip hızlıca arabaya geçtiğimde bu halime menajer Hyung kıkırdamış ve şöför koltuğuna geçmişti.
Gözümü kapatıp açıncaya kadar yurda gelmiştik bile!
Yani ben gözüm kapalıyken uyumuş olabilirdim ama konumuz bu değil!
Merdivenleri hızlıca çıkmaya başlamıştım, asansör bekleyemem.

Neden bu kadar hızlı atıyordu kalbim? Yurda ulaştığımdan mı? Veya uzunca bir süre sonra onu görmenin sevinci miydi?
Size basarken menajer hyung arkamdan kahkaha atıyordu.

"Ben geldimm~" kapı açıldığında ve hızlıca kapıdaki Junmyeon'u es geçip odama ilerledim. Ranzama atlarken her şeyi unutmuştum.
Ne Chanyeol ne de başka bir şeyi aklımdaydı.
Gözlerimi kapadım sonunda yatağımda yatabiliyordum!

Evet her şeyin bir sonu vardı. Ama şu an her şeyden daha güzel her şeyden daha özel hissedeceğim bir anda uyandım.
Dudaklarımın üzerindeki dudaklar ve kapalı gözlerin sahibi hepinizin de bildiği gibi Chanyeoldü.
Uyandığımda ses çıkarmış olmalıyım ki gözleri benim açık gözlerimi gördü. Hemen şaşkın numarası yapmalıyım!
Veya karşılık verebilirim ve uykusuzluğumu bahane eder hatırlamadığımı söylerdim
Ne kadarda zeki bir insanım yahu!

Yavaşça gözlerimi kapadım ve belimin iki yanında olan kollarının yatakla buluştuğu yeri okşadım. Dudaklarım dudaklarındayken şaşkınlığını çoktan atmış ve karşılık vermeye başlamıştı.
Bir elini kafamın yanına koydu ve bana daha çok yakınlaştı. Dudaklarımız kısa bir valsın içerisindeyken bu hisse tapabileceğimi hissettim. Be bir kelebek nede başka bir şey vardı karnımda. Hikayeler herkese göre olmaya bilirdi ve ben bunu anlamıştım.
Kulaklarım uğulduyor dudaklarının dokunduğu dudaklarım karıncalanmış gibi hissettiriyordu.
Kalbim ve nabzım öyle hızlı atıyorlardıki,
korktum. Korksamda bu hissi bitirmek istemediğimden valsımıza devam ettim.

Lakin durmam gerekiyordu ve birden ellerimi kollarından yatağa kaydırdım ve gözlerimi kapadım.
Uyanık olmama rağmen bunu yapmalıymışım gibi düşündüm.

Birden durdu çünkü karşılık vermediğimi anlamıştı ve şaşırdığını da hissetmiştim. Benim uyuduğumu sanmış olmalı ki hızlıca anlıma bir öpücük bıraktı ve hafifçe sarıldı.

"Beni çok pis sarsıyorsun Byun Baekhyun."

Kokumu içine çekti ve söylendi
"Umarım hatırlarsın"

Yavaşça üzerimden kalktığında ben büyülenmiş gibi orada duruyordum. Tanrım! PARK CHANYEOL İLE BYUN BAEKHYUN ÖPÜŞTÜ!
Siktir! Dudakları yumuşacıktı! Böyle şey gibi... benim yanaklarım gibi! Tanrım! Kafayı peynir ekmekle yememem için bir sebep!

O gece bir fangirl gibi geçirmiş olsamda sabah kalkabilmiştim.
Kyungsoo sordu.
"Gecen nasıl geçti Baekkie?"

"Kesintisiz bir uyku çektim uzun süre sonra mükemmel hissettirdi."

Birden gözüm Chanyeol'a kaydığında hatırlamadığımı düşünüp biraz somurtmuştu.
Üzgünüm ama sen tıpış tıpış gelip özür dileyene kadar sana Byun Baekhyun ve dudakları yok!

İlahi Bakış Açısı

Luhan elindeki telefona bakıyordu, yaklaşık2 saat kadar. Kim olduğunu elbette biliyordu!
Lakin bu sözler kalbini kırmıştı. Beni tek o anlar diye düşündüğü kişi onu anlamamış mıydı?

Sözlerini unuttuğunu düşünmesi bencillikti! Luhan'a göre.

Küçük kız kardeşinin sesiyle yazdığı mesajı gönderdi ve telefonu kapadı.

"Gecem gözlerin kadar olmasada okyanuslar kadar güzel. Ben okyanusta boğuluyorken, bencil sen nasıl?"

#YouDidWellJonghyun
🌑🌒🌓🌔🌕🌖🌗🌘🌑

Hyung? [ChanBaek]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin