Gözlükle Saklanan Yaşlar?/ Kontrat?

1.7K 115 54
                                    


BecauseEXO: Kris ve Luhan nasıl ayrılır? Neden ayrılır? Sm sokayım sana.

Someone: Ayrılmaları iyi oldu pis Çinliler. Aynısını Tao ve Lay içinde istiyoruz.
↪️ ChannieforLs: Kes sesini velet! Senin pis ırkçılığın yüzünden bunlar. Git ve kendini becer.

SayOne!SayEXO: HER ZAMAN ARKANDAYIZ! EXO SARANGHAJA!! #FOREVEREXO

HeravzundibiaynByun'a olan olaylar ve sonrasında bu.... Sanırım daha fazla kaldıramazlar.

LUHAN&SEHUN: minik geyiğim yok mu artık? Peki FanFanımız? Sanırım biraz köşeye çekilmeye ihtiyacım var.

Elimdeki telefonu kenara bıraktım ve derin bir nefes aldım. Artık gözlerim acıyordu, ağlamak istemiyorum. Ağlamak istemiyorum.
Ama sanki bir kalbimi elinde sıkıyormuş gibi hissediyorum,
Sanki göğüs kafesim beni daraltıyormuş gibi,
Sanki kanatları kesilmiş bir kuş gibiydim.

Luhan Hyungla çok iyi anlaştığımızı düşünmüştüm... Sadece düşüncede kalmak kalbimi kırsa da, geri gelmesini istemek onursuzca olur muydu ki?

Gelmesini istiyorum, yalan söylemek istemiyorum. Yeterince yalana batmışken daha derine batamam.

Hepsi bana acıdıkları için kollarını zorundalıkla açmışlardı. Onlar yerine benim gitmem gerekirdi.

2 haftadır aklımda olan şey bunlardı.
2 haftada bir sürü şey değişti mesela artık Minseok, Tao ve Lay ile kalıyordum, kimse ses çıkarmamıştı bu haftalarda, yemek için zorlayamıyordu Junmyeon bu yüzden kilo kaybı yaşamıştım. Telefonumdaki herkesi kısa süreli engellemiştim ikna olmak istemiyorum,en azından şu anlık. Üyelerin hepsinin göz altları belli oluyordu ve neredeyse gözlerimizi açamıyorduk.

Nefesimi dışarı bıraktım ve kendimi koltuğa attım. Benim dersler yüzünden morelim bozulmalıydı veya istediğim oyunu alamadığım için bu kadar büyük bir yük istemiyorum ben.

Uzun süredir çalmayan yurt kapımız çalındığında bütün üyeler odalarından dışarı çıktı ve birbirlerine şaşkınlıkla ve umutla baktı.
'Acaba onlar mı?'
Bunu düşünmekten kendimizi alı koyamamıştık. Hızlıca kapıya koşturduk, Kyungsoo kapıyı açtığında karşımıza çıkan kişilerle şaşırmıştık. Sonuçta kim TVXQ grubunun bizi ziyaret edeceğini düşünürdü ki?

Sehun derince bir nefes verdi, sanki bizim umutlarımızı da bırakmıştı.

Yunho Sunbae hızlıca Junmyeon'a sarıldı.
Changmin Sunbaede ona katıldığında,Junmyeon buna dayanamadı. Bittiğini düşündüğümüz göz yaşları akarken hıçkırıklarını da tutamıyordu. Kapıyı yavaşça örttüm, dolan gözlerimle onları izlemeye başladım tıpkı diğer üyeler gibi.

Gözlerimden yaş akmayacağını düşünsemde süzülmeye başladı birkaç damla yanağımdan. Bittiklerini düşündüğüm gözyaşlarım....

İçeri geçtiğimizde herkes birbiriyle sarmaş dolaş otursada ben ve Jongin ayrı oturmuştuk.

Yunho Sunbae konuşmaya başladı.
"Sizi bu zamanda yalnız bıraktığımız için özür dileriz. Bizler yurtdışındaydık ve işler bitmeden gelmemize izin verilmedi."

Bunları biliyorduk. SM en başından beri TVXQ'ya çok kötü çalıştırmıştı. Bu yüzden onlar da üye kaybetmişlerdi.

Onlar da....

Bir zamanlar 5 kişilik olan grup şu an sadece 2 kişi kalmıştı ve bu iki kişinin ayrılan üyelerle görüşmesi yasaktı.

Gözlerim birden aklıma gelen gerçekle büyüdüğünde, sinsice sırıttım. Bu yüz ifadesi diğerkinleri ürkütsede hızlıca montumu,maskemi, gözlüğümü ve beremi alıp çıkmıştım.Bacon bana üzgünce bakarken yanına ilerledim, beni bırakmayan bir tanemdi.

Hyung? [ChanBaek]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin