Sexy Byun?

1.9K 128 86
                                    

Bölümün başında hemen bir şeyler söylemek istiyorum.
Bölümdeki Baekhyun'un yaptığı şeylerin saçma olduğunu ve birini ikna etmek için vücudunuzu kullanmanıza gerek olmadığını bilmelisiniz.
Zaten bu olayı sonrasında bölümlere de yansıtacağım.

Yazarken cidden çok huzursuz hissettim.

Okuduğunuz için teşekkürler.

Güne gözlerimi normalden daha önce açtım ve hızlıca yataktan inip duş aldım.
Bugün devrim günüdür ağalar!
Seni cayır cayır yakacağım Park Chanyeol!
Yeni aldığım duş jelini kulanacağım ve Park Chanyeol'ü Lilyum kokumla büyüleyeceğim.

Bir Lilyum kadar beyaz olamayacaktım.
Kokum saf olacaktı lakin görünüşüm asla!
Duştan çıktıkacakken dışarıdan sesler gelmeye başladı.
Avım dışarıdaydı, mutfakta gevrek hazırlıyordu.
Her şeyi fırsata çevirmek istediğimden hızlıca iç çamaşırımı giyip üzerime siyah bornozumu geçirdim.İpi gevşek bağlamış ve göğsümün tam orta kısmını 'yanlışlıkla' açmıştım.
Saçımı azıcık kurulayıp dışarı çıktım, hedefime kitlenmiş olsam da şu an onu görmemiş gibi yapmalıydım.
Küçük havluyla ensemdeki saçları kurutuyormuş gibi mutfaktan içeri girdim.
Yavaş adımlarımla halıyı okşayarak geçiyordum.
Beni gördüğünü hissettim.
Baktığını değil, gördüğünü.
Yavaş adımlarımla buz dolabına doğru ilerledim yukarıdan büyük bir bardak aldım ve suyla doldurdum.
Ensemdeki elimi durdurup kalçamı tezgaha dayadım.
Havluyu köşeye bırakırken bile onu görmemiş gibi yapmıştım.
Elimdeki soğuk suyu içerken bir iki damlanın kaçmasına izin vermiştim.
Suyu takip eden gözleri gördüm.
İçerisinde şehvet tohumları olan gözlerini.
Çenemden,boynuma oradan da göğüsümdeki düz çizgiden ilerlemiş ve sonra siyah bornozun altına gizlenmişti.
Elimdeki su bardağını tezgaha koydum ve parmaklarımı suyun geçtiği bembeyaz tenimde gezdirdim.

İlerlerken sanki onu yeni gördüğümden korkmuşçasına ayağımı masaya çarptım.
Bu bilerek olduğundan acı dolu bir tıslama yerine zevk dolu bir 'Ihmm' olmuştu. Bana şaşkınca bakmasına rağmen konuştum.

"Günaydın, Park." Soy isim ile seslenmek her zaman en iyi yoldur!
DraCO EFENDİM İZİNDEYİM!
Her neyse,
Bana bir cevap veremedi ama ben yutkunmasını bir cevap olarak kabul ettim.

Sonra birden havlumu almayı unuttuğum aklıma geldi.
Beynim hızlıca kurnaz planlarını kurdu, bana uymak düşüyor burada.
Havlumu alırken elimden kaymıştı(!) bacaklarım düz bir şekilde eğildim, beyaz bacaklarımda hissettiğim gözlerle havluyu alıp kalktım.

Sakince odama ilerledim, aklımda binlerce sahne geçerken.
Odama girdiğimde kesinlikle sessizce tepinmiyordum!
İLK AŞAMA TAMAMDIR GENÇLER!

Hızlıca üzerimi giyindim, normalde fotoğraf çekimi olduğundan bol giyinip giderdim ama BUGÜN FARKLI BİR GÜN AHBAPLAR!

Tamam, sakin.
Hızlıca siyah boğazlı kazağımı giydim.
Normalde bol sarı kazağımı giysem de şimdi dapdar ve siyah kazağımı giyinmek bana daha cazip gelmişti.
Ve eşofman yerine siyah yırtık, dar pantolon giydim.

Ve eşofman yerine siyah yırtık, dar pantolon giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Hyung? [ChanBaek]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin