Konser?

1.9K 143 14
                                    

Ha Neul Noona ile son iki gün için iyice çalışmıştık. Ve konser yeri benim sola partım için hazır bulunacaktı.
2 gün boyunca suyla geçinmiş ve ful pratik yapmıştım.

DeadByunBaek

Bu gün son
Bu geceyse başlangıcın olacak.
Heyecanlı mısın?
Ben seni kırmızıya boyayacağım için baya bir heyecanlıyım.

Beni soloyken boya,
Öyle boya ki ne kimse zarar görsün
Nede hyunglarıma bulaşsın boyam.

Neden?

Ne neden?

Neden benden korkup şirketine söylemedin?

Çünkü seninle yaşıtız 17 yaşında nitelikli bir liseye giden, dersleri iyi olan birini hapise attıracak kadar acımasız değilim, Min Seo.

  
Sen?!
Nasıl?!

Adın veya diğer şeyler mi? Ben senin yaşıtınım Min Seo. Ergence şeyler düşünebilirim ve bunun bir kanıtı olarak hackerlarla konuşurdum.
Ve çok yakın bir arkadaşım var.
👁‍🗨
[DeadByunBaek tarafından engellendiniz]

Buraya kadardı işte cesur maskeleri, sözleri ve diğer her şey. Fazlaca korkak ve bencillerde diğer herkes gibi. Sadece neden yıktıklarını veya incittiklerini bilmeden yapıyorlardı. Bu beni üzmezdi tersine onlara acımamı sağlardı.

Aptal TaeTae~ :
Baekhyun bugün konserin var dimi? İyi olacak mısın? Ve bunu diğerkinlerden saklamak iyi mi? Ben... bilmiyorum.

Aptal TaeTae~ :
TaeTae sakin ol her şey kontrolüm altında. Solo partım için ikna ettim ve etrafım korunmada olacak kimse far etmeyecek ölüm tehdidi aldığımı böylece netizenlere malzeme olmayacağım. Sakin ol tamam mı?
Ve beni izle! Çok seksi olucam😈

Aptal TaeTae~:
Sen mi? Gülmicem, Gülmicem,Gülmicem, Gülmicem,Gülmicem, Gülmkfkfkfkdlsldlkdmjdjdjdjdjdjjdjdjdjdjdj7::!:&/&:&:&:&,!8/@/$€•

Aptal TaeTae~:
Bu ramdom değil bu ulusa sesleniş!
Ayrıca görürsün sen😒😏

Biraz daha mesajlaşıp yatmaya gitmiştim. Giderken iki gün öncesi gelmişti aklıma. Ben tehditleri duydular sanarken onlar bana TaeTae ile sevgili misin? Diye sormuşlardı. Beni hiçbir şekilde tanımadıkları belliydi. Fanlarımız bile daha iyi biliyor beni, benim kim olduğumu.

Geç kalmıştım her şeye her zamanki gibi. Her şeyim ellerimden kum misali kayıyor ve ben düşenleri toparlarlarmış avucumdakinler dökülüyor bir bir.

Hızlıca odadan çıkmıştık ve sahneye ilerliyorduk. Sadece bu sefer karnımda fazladan bir kasılma vardı. Omunda sebebi belliydi.

Bol momentlı bir konser olmuştu ve sıra en sondaki bana gelmişti.
Solo kısmıma kadar hiçbir şey olmamıştı. Bu bekliyorlar demekti.
Sahneye konulan kocaman cam silindir ve kenarlarındaki fıskiyeler tam istediğim gibiyidi.

Bütün ışıklar camın üzerindeyken ayakkabımdan çıkan sesle bordo olan beni buldu.
Silindir camın üzerindeki silahın nişan aldığını gösteren binlerce kırmızı ışıktan biri beni bulduğunda mor ve kırmızı aydınlatmalar vücuduma yansıdı. Şarkı başladığımda dans hareketlerini yapıyordum. Mırıldanmam gereken yere geldiğimde sanki bu acıdan haz alıyormuşçasına mırıldandım. Şu an  bütün küçük kırmızı Işık'lar benim üzerindeyken dansıma devam ettim. Uzakta gördüğüm iki kişi silahlarını çıkardıklarında kafamı yukarı kaldırdım sonrada ellerimi ve kafamdan vücuduma doğru sertçe çektim.
Sonrasında kafamı aniden aşşağı çekmiş ve psikopatça gülümseyip şarkının o kısmını söylemiştim.

Hyung? [ChanBaek]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin