Program Sonrası?

1.9K 130 109
                                    


Uyandığımda yanımda yatan Tao Hyung bana bakmıştı.
"İyi misin?" Konuşmasıyla kulağım uğuldamaya başladı. Kulağımı tuttuğumda yara bandımsı şeyler vardı.
Parmak uçlarımla etrafında gezdirirken Tao Hyung açıklamaya başladı.

"Kulağını kanattığın için bir kaç bez koydular önemli bir şey değil. Uyandığın zaman seni yurda getirdik, hatırlamıyor musun?"

Kafamı iki yana salladım ve uğuldayan kulaklarıma rağmen uzunca konuştuğundan kaşlarımı çattım.
Tao Hyunga yalnız kalmak istediğimi söyleyip gitmesini bekledim.
Canım yanıyordu ve bunu uzunca bir süre tek kalarak atlatmayı düşünüyordum.

En son ne olmuştu?

Ah...bulanık beynim önüme birkaç görüntü koyduğunda başım ağrımıştı.

Araba! O patlamıştı! Heechul Sunbaenim oradaydı!

Hızlıca dikelmemden dönsede başım aldırmadan devam ettim. Salonda olduklarını artık hissedebiliyordum. Sanırım 6. His gibi bir şeydi?

"Heechul Hyung! O nerede?" Yaslandığım duvarın soğukluğu gibi olan gözlerini bana çevirdiler.
Luhan Hyung ayağa kalktı.

"Baekhyun geç otur öyle konuşalım tamam mı?" Dediğinde onu onayladım ve desteği sayesinde koltuğa oturabilmiştim.

"O... Ona bir şey olmadı değil mi? Ölmedi...?"
Chanyeol-shi sıkıntıyla nefes verdi.

"Baekhyun, o bir programmış ve Heechul Sunbaede sadece bir konukmuş oda ona denilenleri yapmış. Hiçbiri gerçek değildi anlayacağın. Heechul Sunbae iyi."

Duyabildiğim kelimelerin uğuldamasından anlamadığımı düşünüp tekrar sordum.

"Kulağım uğulduyor Chanyeol-shi yavaşça tekrar edebilir misin? Yanlış duydum herhalde."

"O bir programmış Baekhyun ve Heechul Sunbaede konuk.... Her şey bir oyunmuş yani."

Dediğinde ilk başta küçük kıkırtılarım sonra büyümüş ve kahkahaya dönmüştü. Sanırım deliriyorum huh?
Sonra birden durdum.

"Benim hala atlatamadığım lanet şeyler onların oyuncağı ha? CİDDİ Mİ BUNLAR?! BEN ONLARIN OYUNCAĞI MIYIM YA?! SOKARIM BÖYLE İŞE!" Diyip hiddetle ayağa kalktım ve odama ilerledim arkamdan adımı seslenen 'Hyunglarla'.

Benim hala atlatamadığım trajedimi alıp program yapabilecek şerefsizlikte tek bir insan tanımıyorum. Çünkü kimse bu kadar şerefsiz ve haysiyetsiz olamaz!

Ben yaşadığım onca şe- Bir dakika! Benim yaşadığım şeyleri üyeler nereden biliyor?
Geldiğim yönden geri döndüm ve hızlıca aynı yere yaslandım.

"Nereden biliyorsunuz? Kim söyledi size?" Dediğimde Chen-shi salağa yatma cesaretinde bulunma yanlışını yaptı.

"Neyi?"

"Ya salak değilim ben! Yanıma hemen gelmeniz imkansız! Heleki olduğum o saçma yerde olmanız. Ben salak veya aptal değilim! Kim söyledi size?!"
Hepsi sessizliğini korurken sesimi yükselttim.

"SÖYLESENİZE! KİM SÖYLEDİ?! KİM SİZE BENİ ANLATTI?  SUSMAYIN ORADA!!"

"Baekhyun sakin-"
Suho-shi ayaklanmaya çalıştığında durdurdum.

Hyung? [ChanBaek]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin