Sabah hızlıca kalkmış bir şeyler atıştırmış üzerimi giymiş ve kapıya kadar gittiğimde Tao Hyung sormuştu.
"Baekh*esner* yun, nereye gidiyorsun sabah sabah?" Dediğinde gülmüş ve cevaplamıştım onu."Tatil günümü yurtta oturarak değilde kuzenlerimle birlikte geçirmek istedim, sen ne yapacaksın hyung?" Dediğimde tekrar esnemişti.
"Ben... uyuyacağım. Tanıdığım kimse burada değil..." dediğinde gülümseyerek sordum."Hyung... acaba sende bize katılmak ister misin? Kuzenlerim kesinlikle çok sevinecekler! Ah ama bir sır tutman gerek..."Dediğimde
"Siz çoktan ayarlamışsınız ben gelmeyeyim."Telefonumu çıkarıp hyunglara çoktan mesaj aymıştım ve beni onaylamışlardı.
"Sordum ve dedilerki iyi olur daha çok daha fazla eğlence dediler hadi hazırlan gidelim~!" Dediğimde gülümsemiş ve hazırlanmaya gitmişti.
Sandviç ve meyve suyu aldım yanımıza. Sonra bisikletime ilerledik."Ehm.. Aslında Bacon'a fazla kişileri bindirmem ama sen istisnasın hyung~!" Dediğimde gülmüş ve
"Bacon ha? Ama sen ikimiz birlikteyken sürebilir misin?""Dene beni." Dediğimde konsere yaptığım göndermeden gülerek arkama binmişti.
Zikzaklar çizerek gidiyordum çünkü bu daha eğlenceli. "Hyung iyi izle" demiş ve hemen ardından ellerimi bırakıp sürmeye başladığımda hemen sırtıma tutunup.
"Baekhyun ! Düşeceğiz." Dediğinde gülüp gidonu tutmuştum. Durağın yanındaki direğe Bacon'u sıkıca bağladım ve otobüsün gelmesini bekledik. Beklerken Tao Hyunga sır tutması gerektiğini söyleyip duruyordum.Otobüse binip istediğimiz yere varmıştık. Daehyun hyunglarda takılacaktık bugün ve onların bahçesinde havuz var! Kapıda zile basmak yerine anahtarı çıkarıp açtım.
"MÜTÜŞ MÜKEMMEL KUZENİNİZ GELDİ!!" Diye bağırdığımda Tae bağırmıştı.
"YUKARDAYIZ KATIKSIZ!!" Sonra Dae ekledi.
"MUTFAKTAN ABURCUBURLARI GETİR!!"
Hızlıca abur cuburları alıp Tao hyungu kolundan tutup yukarı çektim.Kuzenlerimi görünce şaşırdı.
"B.A.P Daehyun ve BTS Taehyun? Siz kuzen misiniz?!" Dediğinde hep birlikte el çırpıp.
"Hyun Family!" Demiştik. Bizim soft halimize gülümseyip kafasalladı.
"Kuzen olmanıza şaşırmadım değil bazı fotoğraflarda çok benziyorsunuz." Tae öksürüyomuş gibi yaparken Dae kusuyomuş gibi yapmıştı. Ben sadece "Really Nigga" dermiş gibi bakarken aynı anda söyledik.
"Bunlara mı benziyorum?!"
Tao hyung tekrar gülümsemişti."Neyse oyun almıştın TaeTae getirdin mi?" Demiştim. Tae kıkırdamış ve çantasını yanına almıştı.
"Bu oyun kesinlikle efsane!"
Dae hyung göz devirdi ve "Aman önceki gibi olmasında."Şu an havuzdaydık ve köşedeki aburcuburları yiyiyordum yani yiyiyorduk ama sadece ben ve Daehyun.
Tao hyung konuştu.
"Yiyip yiyip kilo almayanlardan nefret ediyorum." Tae ona katıldı ve gözlerini kısaltarak devam ettirdi.
"Ben mutfağın önünden geçerken kilo alıyorum."
İkiside 'Kemgöz mood: ON' daydılar.
Dae hyungla kıkırdayıp bir brownie daha gömdük
[Diyetteyim yaa:'(. ]
Sonra cips kola devam ettik. Kolamı içerken boğazımda kalmasıyla öksürmeye başladım.Bu sefer Tae,Tao hyung gülüyordu.
Sonra biraz daha yüzmüş ve havuzdan çıkıp D&C oynamak için içeri geçtik.
İçtiğimiz kola şişesini getirmiştik."D mi C mi Tao?" Daehyun sordu.
"Cesaret." Dediğinde araya girdim."Bence bu seferlik Tao hyung'a birazcık iyi davranalım?" Dediğimde Tae beni onayladı.
"Tamam" Dedi Daehyun ve oyuna kaldığımız yerden devam ettik.
"Cesaret demiştin değil mi? Şimdi 3 tane Derp foto çek ve instanda en kötüsünü yayınla altınada şey yaz "Şeker mi şaka mı? PASKALYA BABA!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hyung? [ChanBaek]
FanfictionByun Baekhyun Exo grububun MAKNAESİDİR! Türkçe Fanfictir. BoyxBoy Homofobiklerin okuması tavsiye edilmez.