"Baekhyun?, Baekhyun! Dinliyor musun?"
Sesin ne taraftan geldiğini bilmeden kapalı gözlerimle kafamı salladım."Hayır, kesinlikle dinlemiyorsun." Dediğinde de onaylamıştım,zaten ne dediğini anlamıyordum.
Uykum var tamam mı? Rahat bırakın beni.Biraz sarsıldığımda gözlerimi açmış ve huysuzca sormuştum.
"Ne oldu yaa?"
"Baekhyun şimdi odana gidip yatıyorsun yarın çekimlerin ve bir programın var tamam mı?"
"Hmm hm." Gözlerimi tekrar kapamıştım ama yatağıma ulaşabilmek için ayaklanmıştım.
3-5 adımdan sonra tökezleyip yere düştüm.
Yeri sıcak bulunca uyku pozisyonumu aldım. Ayaklarımı kendime çektim ve ellerimi ayaklarımın hizasına koydum."Baekhyun?" Neden çokça adımı duyar oldum?
Yine umursamadım ve uyumaya devam etmeye çalıştım.
Tabiki adımı ezberlemeye çalışan tonlarca insan olduğu için bu mümkün değildi."Baekhyun? Kalk yerine yat."
"Chanyeol!"
"Efendim,Suho Hyung?"
"Baekhyun'u yatağa taşır mısın?"
Konuşmaları umursamadan yatarken bu sefer havalandığımı hissettim.
Her türlü pozisyonumu bozmamıştım hatta kendimi daha rahat bir konum bulmuştum.Bir süre havada kaldıktan sonra yatağımın mükemmel yumuşaklığına bırakıldığımda sırtımı duvar tarafına yasladım.
Uyuduğumdan ne yaptığımı bilmiyordum herhalde çünkü neden ellerimi dudaklarıma sürteyim ki?
[Chanyeol öptü]Uyandığımda kendimi bir arabada buldum. Arka sırasına oturuyordum. Ama araba bizim grup arabamıza göre çok küçüktü. Şöföre baktığımda Heechul Sunbaenimi görmeyi beklememiştim.
"Ah Baekhyun, uyanmışsın."
"Evet, Sunbaenim. Nereye gidiyoruz?" Dediğimde gülmüş ve konuşmuştu.
"Sürprizler ne zamandır söyleniyor?" Dediğinde gülmüştüm.
Doğum günüme daha var ne sürprizi ki bu?
Yine de konuşmaya,gülüşmeye devam ederken Heechul Sunbaenim arkasını dönüp bir şey diyecekken çok hızlı bir şekilde çarpmıştık.Ben kemerim sayesinde sadece sarsılsamda onun başı kanıyordu ve arada sıkışmıştı."Sunbaenim! İyi misiniz?!" Hızlıca arabada peçete aramaya başladım.
Bulamayınca tişörtümün bir kolunu yırttım ve başına sardım."Siz burada bekleyin ben yardım çağırmaya gideceğim." Onun bir şey demesine izin vermeden arabadan indim ve etrafa baktım.
Ses gelen yere doğru koşarken yağmur yağmaya başladı.Siktir her şey o günki gibiydi.
Hayır! Bu sefer bir sürü insanla anlaşabilirim değil mi?
Bulduğum bir bayanın omzuna yavaşça dokundum ve söyledim."İleride kaza yaptık, Ambulansı arar mısınız?"
Kadın anlamazca baktı. Elimi kulağıma götürüp telefon işareti yapsamda beni anlamamıştı.
Hızlıca ingilizce konuşmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hyung? [ChanBaek]
FanfictionByun Baekhyun Exo grububun MAKNAESİDİR! Türkçe Fanfictir. BoyxBoy Homofobiklerin okuması tavsiye edilmez.