Sabah kalktığımda yüzümdeki gülümsemeyi silememiştim. Tamam bir yerlerim kırık olabilirdi ama bu mutlu olmama engel değildi!! Hatta mutlu olmamın bir sebebi bir yerlerimin kırık olması.
Şöyleki üyelerin hepsi fotoğraf çekimi için gitmişlerdi ve akşama kadar Yurtta Tekim!!Normalde konser veya başka bir şey olsa Bay Lee beni gönderirdi, Çünkü oturduğumda bir yerlerim ağrımıyordu (Evet konserde bir köşeye oturmuş şarkı söylemiştim) ama fotoğraf çekimlerinde şekilden şekile girdiğimiz için katılmamıştım.
Hızlıca yatağımdan kalkmaya çalıştığımdan belim ağrısada umursamamış ve salona gitmiştim.
Hızlıca üyelerle aldığımız televizyonu açıp Netflix'e bağladım. Ve beklenen an! VOLTRON LEGENDARY DEFENDER SEZON 6!!Açmadan önce yağsız abur cuburlarımı almıştım. TATSIZ TUZSUZ İĞRENÇ BİR ŞEYDİ! Ama zaten Lance'ime bakınca eridiğimden pek fark etmiyordum tadını.
Salonun içine ettiğimden akşam toplayacağımı hatırlatıp duruyordum. Ama kendime bunları hatırlatırken yurdun zili çaldı.
Hayır! Gelmiş olamazlar!!Kapıyı açtığımda karşımda üyeleri beklerken Jonghyun Sunbaenimi görmüştüm.
"Jonghyun Sunbaenim? Kim Jonghyun? Shinee Jonghyun? Biasım olan süper ateşli mükemmel yetenekli insan? Hayır halüsinasyon çok anime izledin Baek." Kapıyı kapatıcakken beni durdurdu.
"Sen GERÇEK KİM JONGHYUNSUN! AMAN TANRIM. AY PARDON SEN DEDİM!" Diyip elimle ağzımı kapattım. Jonghyun Sunbaenimise benim bu hallerime kahkahalarla gülmüştü. Aklıma birden içeriyi bir şey götürüyor olduğunu görünce utanarakta olsa sordum.
"Sunbaenim bekleyecek zamanınız var mı acaba?" İlk başta anlamasa da sonra "Merak etme Baekhyun bizim yurt hep öyle." İçeriye geçirdiğimde onu geçerken yerdeki şeyleri ayağımla ittiriyordum. Koltuğuda o görmeden temizledim. Ekrana baktığında kıkırdadı. Tanrım GÜLÜŞÜ MÜKEMMEL. Bana baktı ve sordu.
"Bana neden öyle bakıyorsun?" Dediğinde geriye çekilmiş ve söylemiştim.
"Ahh şey hala fanboy duygularımı köreltemedim de, üzgünüm." Başımı yere çevirdiğimde kahkaha atmıştı. Ve tabiki bu mükemmel manzarayı kaçıracak kadar mal değilim.
Bana yine öyle bakınca elim enseme kaçtı ve tekrar özür diledim.
"Voltron mu izliyorsun?"diye sorduğunda utanarak cevap verdim.
"Ah şey ... Evet ama yani animeler çocuk şeyi değil ve-"
"Baekhyun kasmana gerek yok biz beraber düet yaptık hatırlarsan? Ve Keith mükemmel değil mi?" Dediğinde beynim onunla düet yaptığım zamanlar gelince zıplayarak koltuktan kalktım.
"AMAN TANRIM! AMAN TANRIM!!!AMAN TANRIM!! BEN KİM JONGHYUN İLE DÜET YAPTIM." Bunu söylerken saçma salak hareket ediyordum.
Jonghyun Sunbaenim yine kıkırdadı ve sordu.
"O zaman aklın neredeydi?" Dediğinde hızlıca konuştum."Aslında söylediklerinde bundan daha büyük bir feels geçirmiştim -ki tam 3 gün sürmüştü neyse- sonra zaten sizi sadece son gün görebilmiştim ve o gün çok uykuluydum rüya olduğunu sandı- Bİ DAKİKA BEN SİZE RÜYADA OLDUĞUMU SANIP "AMAN TANRIM ÇOK ŞEKERSİN YİYEBİLİR MİYİM?" DEDİM." Hızlıca yandaki battaniyeye kafamı sakladım ve birden belim ağrıyınca acıyla inledim. Mal mısın diye sormayın tescilliyim.
"İyi misin?" Sunbaenim sorduğunda ne olursa olsun iyiyim demek zorundaydım ama S*KTİR ET CANIM YANIYO.
"Agh! Evet!" Yardım etmeye kalktığında durdurdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hyung? [ChanBaek]
FanfictionByun Baekhyun Exo grububun MAKNAESİDİR! Türkçe Fanfictir. BoyxBoy Homofobiklerin okuması tavsiye edilmez.