Kırık?/ Baekhyun'un Sağanağı?

1.9K 142 34
                                    



Sağa dön bacakların olduğu yerde kalsın,sol elini yukarıda çevir sonra bir ayağını kaldır indir sonra ön çaprazındaki üyeyle yer değiştir. Giderken ayak hareketine devam.

İki elini yer değiştirirken havada tut saat geriliyormuşçasına

[🕛🕚🕙🕘🕗🕖🕕🕔🕓🕒🕑🕐🕛 kolları bu şekilde ve düz]

İleriye ulaşmadan yer değiştirdiğin üyeyle solo kısmın var sonra diğer üyeler ikinizin üzerine atlıyacak. Ve zıplayarak üzerinizden atacaksınız.

......
Yani yapmamız gereken buydu. İçimden dans hocamızın söylediklerini tekrarlarken içeri birden birinin girmesiyle hepimizin dikkati dağılmıştı ve bu tamda üzerimize atlanılan yerde olmuştu. Ben ve Suho-shi onları dalgınlıktan tutamamıştık ve o kaçmayı akıl etsede ben yapamamıştım ve yere yapışmıştım.

Bunlar bir iki saniyede gerçekleşmesine rağmen vücudumdaki acı inanılmaz derecede fazlaydı.

Ağzımdan kaçan acı dolu inlemelerle hocamız kapıdakini boş verip kaos noktasına geldi.
Canım çok acıyordu.

"Durun! Ben kaldıracağım sizi. Yavaşça hareket edinki Baekhyun'a bir şey olmasın." En üstde olan Luhan Hyung'u alıp hemen indirdi.

"Baekhyun iyi misin?!" Dans hocamız söylemişti.

"A-acıyor." Sadece bunu söylemiş ve acıdan inlemeye devam etmiştim.

Çoğu üye bacağıma düşmüştü ve ters hareketimden sırtımda ağrıyordu.
Yavaş yavaş her üyeyi kaldırırken sadece Tao hyung ve Kris-shi kalmıştı. Dans hocamız Taoyu Hyungu çekecekken Kris-shiyle kollarının sarmaş olmasından Kris-shiyide çekmeye çalışmıştı ama Kris-shi hocamızdan kalıplı olduğundan üzerime düşmüştü.

"Ahh!"

Sırtımdaki acı katlanırken hocamız acil reviri aradı.
Açmadıklarından hastaneyi aradı.
5 dakikaya geleceklerini söylemişlerdi. Ama bu hastane yalanına kimse kanmamıştı.

"Baekhyun böyle kal tamam mı? Sakın hareket etme! Yoksa başka şeyler olabilir. İyi misin?"

Gözlerim dolu doluyken konuştum.

"A-cı-yor. Ç-çok" ve gözlerimi kırptığımda göz yaşlarım akmaya başlamıştı. Ben dudaklarımı birbirine bastırsamda hıçkırıklarım kaçmayı başarmışlardı. Luhan Hyung hızlıca önüme geldi.

"Şşt. Baekhyun sakin ol. Sakin ol. Az sonra ambulans gelecek. Ağlama tamam mı?"

Bütün üyeler etrafımdayken kendimi daha güçsüz hissediyordum.

"H-hyun-g,a-cı-"  Tao hyung devam ettirdi beni.

"Acıyor biliyoruz Baek ama hareket edemezsin tamam mı?" Kai hyung sinirlenmişe benziyordu.

"Nerde bu Ambulans?!"

"Sakin ol Jong! Baekhyun'u ürkütme!" Bunu Suho-shi söylemişti?
Ne demek Suho hyung söyledi?

Elleri dinimde olan Luhan hyungun ellerine ulaşmak ve güç alabilmek için bir elimi yere daha çok bastırıp diğer elimle elini yakaladım. Yere çevirdiğim yüzümü ona çevirdim.

Hyung? [ChanBaek]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin