"Bay Lee, lütfen izin verin efendim." Hızlıca önünde eğildim. Bu benim için cidden önemli bir gündü. Tabiki de yarın olacak abimin istemesi için burada kendimi paralıyorum.
"Bay Lee lütfen bu benim için çok önemli! Hem konserimiz Yok ki? Lütfen izin verin efendim." Diyordum ve hala önünde eğiliyordum.
"Baekhyun zorlama gidemezsin işte." Dediğinde sinirlenmeye başlıyordum. Abimin istemesine nasıl gidemezdim?!
"Bana bir neden verin Bay Lee bugün ne konser ne fan meeting ne de pratikler var. Neden gidemem?"
BayLee ofladı ve konuşmaya başladı.
"Bugün vlive açılacak Baekhyun ve ilk vlive olduğundan katılmak zorundasın. Zaten fanlar arasında hyunglarınla anlaşamadığın dedikodusu yayılmış durumda." Dediğinde patladım.
"Beni aptal falan mı sanıyorsunuz?! Affınıza sığınarak bağırıyorum. Ben. Asla. Böyle. Bir . İnsan. Olmadım! Olmayacağımda! Beni görmezden gelenlere Hyung demem! Diyemem ki! Kai,Luhan ve Tao Hyung dışında kim sırtımı sıvazlayıp geçicek Dedi ki?!
Beni görmüyorlar Bay Lee! Anlamıyor musunuz?! İstenmiyorum ben ve burada beni daha fazla tutarak beni paramparça ediyorsunuz! Bir gün beni düşünüp "bu çocuk kim bilir nelere göğüs geriyo göz yaşlarını omzumuza akıtmasana izin verelim" dediler mi? Ama benim bir dostuma söylesem ölene kadar beni omzundan kaldırmaz! Ben buraya ait olamayacak kadar safım! Bu çıkar ilişkilerini anlamam ben! Kameralara beraber gülerken yurtta benimle konuşmamalarını kaldıramam! Bir gün ileri alabilirsiniz şu sikimde bile olmayan yayını!"Diyememişti tabiki...
Sadece rica edebilmiştim."Lütfen Bay Lee bugün ailem için önemli ve ben orada olmalıyım yemin ederim 3 saat sonra gelir yetişirim yayına. Lütfen istediğiniz her şeyi yaparım!" Dediğimde Bay Lee'nin dikkatini çekebilmiştim.
"Her istediğimi?"
Yutkundum. Gözlerindeki yanan ve parlayan kazanma isteğini görebiliyordum. Cehenneminde yan tutkunla."Evet efendim." Bunu dememle her şeyi yıktığımı anlamamı onun sözleri sağlamıştı.
"O zaman koyduğumuz 7 ay kuralını kaldırıyorum ve eğer gruptan çıkmak istediğini bana bildirirsen para cezası alacaksın?"
"Evet efendim."
"Gidebilirsin Byun, sağlıcakla." Siktiğimin adamı beni her türlü sıkıyordu!
Ben sonsuza kadar bu grupta olmak zorundayım...
Ölene kadar belkide, peki neden şimdi değil?
Zamanı geldiğinde Bay Lee ne sen ne de senin şu şirketin umrumda olacak.
Hızlıca takım elbisemi giyip saçımı düzgünce taradım.Taksiye bindikten sonra adama konumu göstermiştim.
Aslında Kore'de isteme yapılmaz ama kızın babaannesinin ölmeden önceki son isteği onun geleneklerine göre evlenmesiymiş.
Taksiden indikten sonra ablamı aradım, abime sürpriz yapmak istiyorum."Abla ben indimde neresi bilmiyorum iki dakka gelsene beni al."
"Ablam ben gelemem ama dur camdan bakiyim görürsün beni zaten."
Onu onaylayıp telefonu kapattım, ablamı pencerede görünce hızlıca oraya gittim.Zili çalıp beklemeye başladım. Kapıyı abim ve sevgilisi açınca gülümseyip.
"Gecikmedim değil mi?" Demiştim.Abim bana sarılmış ve saçımı karıştırmaya başlamıştı.
"Üff saçımı bozdun." Diyip onu ittirip hayvan gibi sarıldım.
Bu daha iyiydi.
"Ne zamandandır seni görememiştim özelmişim eşek sıpası." Demişti.
Bu anı bozmak boynumun borcudur diyerek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hyung? [ChanBaek]
FanfictionByun Baekhyun Exo grububun MAKNAESİDİR! Türkçe Fanfictir. BoyxBoy Homofobiklerin okuması tavsiye edilmez.