Gözlerim son kez beni izleyen minik kızlarımı izledi, minik ve güzel kızlarımı.
Gözlerimin dolduğunu, gözlerimizin dolduğunu biliyorduk.
Bu gün tam olarak 10. Yılımızı kutlarken mutluyduk.Erkek gruplarına özel 10 Yıl Konseri, 10 yıl önceki gibi olur. Evet yanımızda Luhan ve Kris Hyunglar da var.
Son konserimiz olduğunu bildiğimden Dünya Turuna çıkmış ve bütün konserleri uzun tutmuştuk.
Beraber anılar oluşturmuştuk.
Kalbimin sahibiyle beraber bir sürü şey yapmıştık.
DOĞUM GÜNÜ SEVİŞMESİ BİLE YAPTIK! Ama siz bunu berden bileceksiniz?Her neyse bu son konserimizde uzun ve sıkıcı konuşmalar sonrasında ayrılacağımızı söylemiştik.
Büyün fanlar ayrılacağımızı düşünse bile Suho Hyung yapmıştı yapacağını.Taa ne zaman önce söylediği 'yan yana evler' sözünü tutmuş ve her birimize aynı mahalleden evler almıştı.
Ve bu evler Andorra Prensliğindendi.
Ses yalıtımı olduğunun garantisini de verebilirim! Yaramaz Yeollie'm ile denemiştik!Sahneden ayrıldıktan ve yurttan eşyalarımız topladıktan sonra gittiğimizde bütün sitelerde yazan şey aynıydı;
ULUSUN GRUBU EXO DAĞILDI
Ve biraz altında SM'in düşüşünü koymuşlardı, nedense hiç üzülmedim.Şimdi ise tüm grup toplanmış piknik yapıyoruz.
Buranın mükemmel bir havası var ve rahatız.
Yani Chanyeol bağadaş kurmuş bende onun kucağında ona sandviç yedirmem rağmen kimse bi şey demiyor.Yaramaz Yeollie'm dudaklarını boynuma sürttürüp kulağımın arkasına üfledi.
Kısık ama derin sesiyle beni baştan çıkardı;"Bebeğim sence burası mükemmel bir yer değil mi?"
Söyledikten sonra ona döndüm."Fazlasıyla Yoda'm ama biraz sonra." Çok kısa bir an beklemiş ve sonra "Süre doldu hadi." Diyerek bizimkilerden uzağa , kimsenin bizi göremeyeceği bir yere götürdü. Götürürken çocuklar kahkaha atmışlardı ama umursamamıştım çünkü bizden farklı değiller onlarda!
Bu sabırsız ve seksi hallerine öldüğümü bildiğinden böyle yapıyordu.
Eh pek şikayetçi de değilim zaten.
Düşünsenize öpücüklerinizi bile yakalayamadan zevk ve sevgi patlaması yaşıyosunuz bunun böyle olması sevdiğiniz ve sizi seven kişiyle yapmanız!İğrenç bi finalle karşınızdayım!
Aslında hikayeyi kaldıracaktım ama anısı falan var.Görüşürüz böceklerim!
Ah bi dakika!
LÜTFEN PROFİLİMDEKİ DİĞER KİTAPLARA DA GÖZ ATIN!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hyung? [ChanBaek]
FanfictionByun Baekhyun Exo grububun MAKNAESİDİR! Türkçe Fanfictir. BoyxBoy Homofobiklerin okuması tavsiye edilmez.