Del 10.

4.4K 61 70
                                    

MADISONS POV

Efter en lång kväll med tårta, presenter och dans var efterfesten slut.

Antonio och jag tog direkt bilen till Antonios privat jet som skulle ta oss till Bora Bora.

Antonio klev ut och öppnade dörren åt mig, han tog tag i min hand och tillsammans klev vi på.
Vårt bagage var redan inne.
Såklart tog jag med Coco för jag kan inte leva utan henne just nu.

Planet var stort och hade sitt egna sovrum, badrum och ett litet kök.

Planet var stort och hade sitt egna sovrum, badrum och ett litet kök

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jag gick genast in till sovrummet för att byta till mys kläder.

Jag tog upp Antonios laptop och startade Netflix.
Är redan på säsong 2 av Riverdale och kan inte sluta kolla.

"Vill du ha en drink gattina?" Sa Antonio och stängde ner datorn

"Men Vafan? Jag kollade ju!!" Sa jag surt medans Coco kom upp till mig och började slicka mig i ansiktet

"Jag bryr mig inte, detta är våran smekmånad amore" sa han och tog bak en slinga hår som hängde framför mitt ansikte.

"Jag kunde inte bry mig mindre! Bara för att vi är gifta betyder det inte att jag kommer ha någon jävla respekt mot dig!!" Skrek jag i hanns ansikte.

Jag höll om Coco och jag såg direkt ilskan i hans ögon.

Jag ställde mig fort upp med Coco i famnen och sprang mot toan. Jag låste dörren och satte mig på marken med ansiktet tryckt nick Coco's päls,

*BANG BANG BANG*

Antonio slog skit hårt mot dörren

"Öppna din hora!!" Skrek han

Jag grät..och grät
Efter en stund sluta han.
Men jag satt kvar...
Varför ändras hans humör så fort? Är de mitt fel?
Jag saknar Angel och June.

Efter en lång tid så låste jag upp dörren och gick ut. Jag gick in i de lilla sovrummet och såg att Antonio sov.

Försiktigt så lyfte jag på täcket och la mig bredvid honom.
Från ingenstans kände jag två händer runt min midja, och hur Antonio drog mig närmare till honom. Min rygg va mot hans bröst och jag blev lite rädd.

"Jag kommer alltid att skydda dig.." sa han tyst och började nafsa på min nacke

"Kolla på mig" sa han nästan lite aggressivt.
Jag vände mig om och var centimeter från hans ansikte

"Jag älskar dig amore, jag kommer aldrig skada dig." Sa han och kysste mig

Men jag visste att han inte menade det.
Allt han har gjort är att skada mig...men jag älskar det.

På något sätt hamnade Antonio över mig och....

Aa, ni vet vad som hände efter ;)

Jag vaknade av att någon pussade mig

KidnappedWhere stories live. Discover now