MADISONS POV
"Mama, Papa!!"
Skrek en röst plötsligt.Jag satte mig upp i sängen och det gjorde Antonio också.
Angela och Angelo satt på sängen och skakade om oss.
"Vad är det älskling?"
Frågade jag Angela medans jag gnuggade mina ögon med händerna."De e julafton!!!"
Sa Angelo högt.Jag kollade på Antonio som kollade på mig.
Vi har haft så fullt upp så att vi inte ens har tänkt på julen.
Ingen gran, inget pynt och inga presenter...Plötsligt hörde vi hur det knackade på dörren.
Barnen sprang ner och jag och Antonio kom långsamt efter dem.
Dörren öppnades av att Raoul, Miguel och massvis med presenter stod där.
Jag gick såklart fram och kramade om Raoul och typ ignorerade Miguel.
"Vi tänkte att vi skulle lämna av lite saker och om vi möjligen fi-"
Hann Raoul säga innan jag avbröt."Såklart ni får stanna här, stanna på middag osv"
Ss jag stod bredvid Antonio som satte sin hand på min axel.Raoul böjde sig ner till Angela och Angelo.
"Nå? Finns det några snälla barn här??"
Frågade Raoul barnsligt."Jaaa!!"
Skrek Angela och Angelo.Vi satte oss i vardagsrummet, jag och Antonio satt på soffan och kollade på Angela och Angelo som höll på att öppna sina presenter.
"Raoul, kan jag få prata med dig lite i köket?"
Frågade jag och kollade på Raoul."Självklart"
Sa Raoul och reste sig upp från marken med barnen.Vi gick till köket.
Jag lutade mig mot diskbänken.
"Tack så mycket"
Sa jag och log."Ni är familj, familj gör såhär för varandra"
Sa Raoul och log.Jag kramade om honom.
"Skulle du vilja ha kaffe?"
Frågade jag och öppnade köksluckorna där kaffekopparna var."Gärna"
Sa han och satte sig ner vid bordet."Du kan gå till dem andra så länge, jag kommer snart"
Sa jag.Raoul reste sig upp och återvände till vardagsrummet.
Jag gjorde kaffe för 3, nej, Miguel fick inget :)
Jag kom tillbaka till vardagsrummet och Angelo sprang fram till mig och drog i mitt nattlinne.
"Mama! Mama! Kolla va Mojbror Raoul gav mig!!"
Sa han glatt och höll upp sin leksaksbil."Jätte fin älskling"
Sa jag och rufsade till hans hår.Jag gav Raoul hans kaffe och satte mig bredvid Antonio och gav honom hans kaffe också.
"Tack älskling"
Sa han och nästan nafsade på mitt öra.Efter det hjälptes alla åt att laga mat.
Någon knackade på dörren igen.
Jag gick till dörren och öppnade.
"Surprise!!"
Sa hela gänget medans de stod där med presenter och allt."Älskar er hörni"
Sa jag och kramade om Joe, Diego, Mateo, Carlos, Milano, Angelo, Angelina, Sara och June.De kom och hjälpte också till med maten och så åt vi.
Vi alla pratade och det kändes så bra att vi som en hel familj var samlade och hade roligt.Efter maten diskade jag och Angelina.
"Såååå, du ser glad ut idag"
Sa hon och log medans hon torkade disken med en trasa."Jaa du"
Sa jag och gav henne en blöt tallrik.Jag blev precis klar med disken när Milano kom in.
Jag såg hur Angelina och Milano fick en bra ögonkontakt.
"Jag ska lämna er ensamma"
Sa jag och log åt Angelina.Hon gav mig en blick som att hon verkligen inte ville att jag skulle lämna henne.
Jag gick till vardags rummet och Miguel stod där.
"Kan jag få prata med dig?"
Frågade han och kom fram."Vi har inget att prata om"
Sa jag och vände mig om.Han tog snabbt tag om min arm.
"Madison..."
Sa han och kollade på mig."Du rör mig inte!"
Sa jag och ryckte mig bort från hans grepp och gick upp till barnen.Är trött som vanligt, orkar inte med långs kapitel lol
BẠN ĐANG ĐỌC
Kidnapped
Teen FictionJag heter Madison och är 19 år Mina föräldrar dog förra året i en bilolycka och jag bor ensam med min lilla syster June. Mitt liv har varit ganska jobbigt och jag lyckas aldrig hitta något positivt med det, därför att jag jobbar 12 timmar varje dag...