MADISONS POV
Jag vaknade upp på en helt ny plats.
Det liknade privatplanet.Vänta...det är privatplanet!!
Antonio....vad fan har han gjort?!Jag stod fort upp från sängen och gick ut.
Jag fortsatte ner till alla fåtöljerna och det lilla köket.
Där satt Antonio med sin dator."Vad fan Antonio?!"
Skrek jag åt honom medans han skrev.
Han kollade upp på mig."Vart är Angelina? Vart är ungarna? Men mitt jobb!!!" Skrek jag frustrerat.
"Ta det lugnt, Milano hämtade upp Angelina, ungarna sover där borta och jag sa upp dig från ditt jobb."
Sa han och fortsatte att fokusera på sin dator.Jag knöt nävarna och skrek det högsta jag hade.
"Är du klar nu?"
Frågade Antonio som att han inte gav ett skit, vilket han inte gör heller...Jag gav honom fingret och vände mig om och gick raskt tillbaka till sängen för att sova.
"Maldito idiota! Vá para o inferno!"
-Jävla idiot! Dra åt helvete!Skrek jag till Antonio från sovrummet på portugisiska.
"Te amo também!"
- Älskar dig också!Skrek Antonio tillbaka på portugisiska.
Kan han portugisiska?!
Jag somnade om på sängen och vaknade av att piloten sa i högtalarna att vi var framme i Italien.
Vänta...ITALIEN?!
Jag trodde vi skulle tillbaka till New York...
Jag tog snabbt på mig kläder och tog med mig Angela och Angelo ut från planet.
Joe, Diego och June stod parkerade utanför planet.
Jag gav Antonio ungarna och sprang fram till June och kramade om henne.
"Hej! Carlos har tagit hand om dig eller hur?"
Frågade jag glatt."Ja såklart, vi kom till Italien från det andra huset i New York igår."
Sa June glad att se mig."Hej prinsessan"
Sa Joe och gav mig en kram.
"Hur har du haft det?"
Frågade Diego medans han stod lutad mot bilen."Jätte bra.."
Sa jag och bitch blickade Antonio."Varför är vi ens i Italien?"
Viskade jag till Antonio."För att."
Sa han kort och gav mig barnen. Han gick för att packa in väskorna vi hade i bilen......
Vi kom fram till huset igen.
Har nästan saknat detta ställe...
Vi alla gick in och jag hälsade på Sara och de andra killarna.
"Mad!"
Skrek Angelina och sprang fram till mig."Gurl...hur är det med dig och Milano?"
Frågade jag och kollade runt efter honom."Bättre, du och Antonio då?"
Frågade Angel och blinkade med ena ögat."Skit."
Sa jag och hon nickade på huvudet."Trodde väl de"
Sa hon och gick till de andra.Jag tog upp Angelo och skulle precis bära upp honom till han och hans systers rum innan det knackade på dörren.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kidnapped
Genç KurguJag heter Madison och är 19 år Mina föräldrar dog förra året i en bilolycka och jag bor ensam med min lilla syster June. Mitt liv har varit ganska jobbigt och jag lyckas aldrig hitta något positivt med det, därför att jag jobbar 12 timmar varje dag...