Del 5.

4.2K 55 15
                                    

ANGELINAS POV
Hehehe vet att ni ville ha de ;)

Jag slängde i lite kläder i min väska och halv sprang mot bilen.
Efter kanske 20 minuter var jag med bilen utanför Madison och Junes lägenhet.
Efter en kort stund stod jag en gråtandes June släpa på en väska ut från porten till lägenheten och till parkeringen där jag stod.
Jag gick ut från bilen och hjälpte henne med väskan in i bilen.

"Gråt inte, jag lovar att vi ska hitta henne"

sa jag till June medans jag torkade hennes tårar och satte en hårslinga som hängde framför hennes ansikte bakom hennes öra.
Hon kramade mig och vi stod så en stund.

"Kom nu hjärtat" sa jag till henne och öppnade bil dörren åt henne.

Helt ärligt visste vi inte vart vi skulle, vi hade inget att gå på..Vi har försökt att ringa Madisons mobil men hon svarar inte.
Fan...

Vi körde runt hela New York till alla Madisons vänner och frågade om de hade sätt henne, vi fick ingenting.

Klockan blev 2 mitt i natten och vi var hungriga, vi stannade utanför en natt klubb vid Brooklyn eftersom alla andra affärer och restauranger har det stäng vid denna tid eftersom mycket brott begås vid dessa tider i New York. Jag känner också ägaren av natt klubben, Manny Jones.
Vi gick in och jag gick fram till baren med June bakom mig.
"Hej Manny, vi är i en sorts "knipa" skulle vi kunna få lite mat?" Sa jag med en trött röst.

"Angel, hjärtat..såklart inte!! Nattklubben har redan blivit rånats 3 gånger denna månaden jag har inte råd med det."

Jag kollade på honom med mina Puppy eyes

"Nej Angel....gör inte såhär"

Jag putade med min underläpp och rynkade min panna som en liten hund

"Sight...okej okej...men BARA för du köpte den där fina vasen till mig. Ska din kompis där också ha?"

"Ja.." svarade June med en tyst röst

"Okej okej, sätt er där borta tjejer så kommer jag snart"

Vi gick och satte oss vid det bordet Manny hade tilldelat oss som låg vid dansgolvet.

Klubben var full av människor som dansade och visade upp sig. Både jag och June fick ont i huvudet av all musik och alla ljus.

June som satt och drack lite av sin Sprite och kollade på sin mobil.
Jag vände mig mot dansgolvet och kollade på andra sidan där det fanns andra bord.
Där satt 2 killar och kollade på både mig och June.
Ena killen satte på fingrar mot sitt öra som att han pratade med någon, han fortsatte att kolla på mig innan han lätt knuffade till killen bredvid som en signal att resa sig upp, de började att röra sig mot oss, eftersom de gick tvärs över dansgolvet tog det ett tag för det var så mycket folk.
Jag ryckte snabbt June på axeln och gav henne en blick som visade att hon måste resa sig upp.

Jag tog tag i hennes arm och sprang med henne ut från natt klubben ut till bilen.

Efter oss kom killarna springandes, vi hoppade in i bilen men den gick inte att starta, ena killen krossade rutan och puttade ut mig ur bilen på marken, den andra gjorde samma sak med June.
Innan jag hann reagera satte de säckar över våra huvuden och satte oss över deras axlar och bärde med oss någonstans.

"HJÄLP!! SNÄLLA NÅGON HJÄLP OSS!!"
Skrek jag allt vad jag hade

"Håll käften!!" Skrek killen.

De slängde in oss i vad jag tror var en mini van och de drog av oss säckarna.
Och det är nu vi säkert blir våldtagna....

"Hahaha ni trodde" sa den andra killen och kollade på oss med ett flin.

Den andra killen satte en duk över min mun och den andra gjorde samma med June.

Sen blev allt svart.

Och här har ni ett nytt kapitel!! Vad kommer hända med Angelina och June och vilka va killarna?? Stay tuned for the next chapter! Kommentera vad ni tyckte :) Puss!! 💋

KidnappedDonde viven las historias. Descúbrelo ahora