HEJ HÖRNI!! FÖRSTA KAPITLET AV DEN NYA BOKEN SOM ÄR EN FORTSÄTTNING PÅ DENNA LIGGER UPPE! Boken heter Legacy och kommer att handla om....well kolla in boken själva och läs beskrivningen så får ni veta ;))
MADISONS POV
Jag vaknade upp bredvid den mest underbara personen någon någonsin skulle kunna önska sig.
Antonio sov fortfarande och Coco låg vaken i min famn.
Jag tog upp Coco nära Antonios ansikte och lät henne slicka honom.
"M-mm, Madison sluta...."
Sa Antonio och log medans han fortfarande blundade.Coco nådde Antonios öra och satte i sin tunga där.
Plötsligt öppnade Antonio sina ögon och hoppade upp.
"Euww!"
Sa han och höll för örat."Gillade du inte din massage?"
Frågade jag medans jag höll upp Coco.Antonio kollade på mig och rynkade på pannan.
Jag satte ner Coco på marken.
"Godmorgon"
Sa jag och log."Godmorgon"
Sa även han och flinade stort."Så vad är planen för idag? Och snälla säg inte att du ska åka iväg..."
Sa jag utmattat."Faktiskt...så måste jag. Viktigt möte men jag lovar att jag kommer hem innan klockan 9."
Sa han."Ughh, aja"
Sa jag och reste mig upp från sängen."Vänta, va det inte idag vi skulle hålla i den dära stora festen?"
Frågade jag.Antonio nickade.
"Då måste jag göra i ordning"
Sa jag."Behövs inte, jag har anställt en catering firma som kommer och fixar allt"
Sa han."Men dom måste ha en boss, och det är jag. Så jag ska se till så att allt blir perfekt"
Sa jag."Det är jag säker på gattina"
Sa Antonio och gick in i sin stora walk in closet.Jag gick ner för att se Wilma ge mat till barnen i köket.
"Hej hörni"
Sa jag och pussade barnens kinder."Bläää"
Sa Angelo och satte sin hand på sin kind."Va? Gillar du inte mina pussar?"
Frågade jag och pussade honom mer på kinderna.
Han bröt ut i skratt."Catering firman kommer klockan 3 och börjar att fixa"
Sa Wilma och tog undan Angela och Angelos smutsiga tallrikar."Great, då har jag tid att gå och shoppa lite kläder för mig och barnen. Kommer du med?"
Frågade jag Wilma."Tyvärr Miss, min mamma har blivit värre och ligger fortfarande på sjukhus"
Sa Wilma."Åh nej...isfall förstår jag"
Sa jag och log."Då tar jag ut barnen. Du kan få ledigt för nu"
Sa jag och barn upp barnen."Tack"
Sa hon ocg gick."Wow, ni börjar minsann bli tunga"
Sa jag till barnen.Antonio hade redan lämnat för sitt möte så jag klädde på mig och barnen och tog dom i handen för att lämna.
Tänka sig, dom har redan blivit så stora så dom ej behöver en barnvagn.Vi gick till köpcentret och jag såg direkt en klänning jag bara blev kär i.
YOU ARE READING
Kidnapped
Teen FictionJag heter Madison och är 19 år Mina föräldrar dog förra året i en bilolycka och jag bor ensam med min lilla syster June. Mitt liv har varit ganska jobbigt och jag lyckas aldrig hitta något positivt med det, därför att jag jobbar 12 timmar varje dag...