MADISONS POV
Jag satte mig i bilen och kände hur tårarna kom fram.
Varför tog dom Angela och Angelo? De borde ha tagit mig..Antonio, Joe, Diego och Milano satte sig i bilen med mig.
"Vi ska hitta dem, oroa dig inte" sa Joe medlidande och gav mig en kram.
Jag såg hur Antonio kollade argt på oss via backspegeln.
"Vart är vi påväg?" Snyftade jag med röda ögon och kollade på Antonio.
Antonio svarade inte men fortsatte att kolla på mig via backspegeln.
"Vi är påväg mot Snideris" sa Diego och vände sig om.
Bilturen tog 30 minuter.
När vi kom ut stod vi utanför ett stort hus.
Jag gick rast fram för att plinga på dörrklockan innan Antonio tog tag i mig
"Är du helt galen??"
Frågade han mig innan han tog fram ett vapen och han och de andra killarna gick mot baksidan.
"Håll dig nära mig." Sa Antonio och fortsatte gå.
Antonio gav Joe en signal, Joe sparkade upp bakdörren och alla riktade sina vapen framåt.
Vi gick sakta in.
"Mama!" Hörde jag en röst skrika.
Jag vred på huvudet mot ett vardagsrum där Angelo satt med Angela.
Jag sprang fram
"Madison nej!!!" Skrek Antonio.
Jag bar upp Angelo och Angela och pussade på deras huvuden.
Innan jag kände en kniv mot min hals.
"Sätt ner ungarna." Sa den märka rösten som nästan visade vid mitt öra.
Jag släppte ner Angelo och Angela.
"Vi skulle ju inte vela att de såg deras hora till mamma bli mördad rakt framför dom." Sa han.
Antonio och resten av killarna riktade sina vapen mot mannen vars tunga andningar jag kände mot min nacke.
"Sätt ner era vapen annars.."
Antonio och resten av killarna la ner sina vapen på marken och sparkade fram dem.
"Låt henne gå." Röt Antonio.
"Jag tror nog att jag sparar henne för en av mina hor hus." Sa mannen och skrattade.
Jag såg vreden i Antonios ögon.
Jag tog snabbt tag om mannens hand som va mot min hals och bet han i handen.
Han släppte taget om mig och häll om sin hand.
Jag sparkade honom i ansiktet och han landade på marken.
Jag vände mig om och där stod killarna helt mållösa.
Jag sprang fram och kramade om Antonio.
Jag tog tag i Angelo och Angela och vi alla gick ut.
När vi precis va vid bilen och jag satte Angela och Angelo i bilen så hörde jag Antonio skrika.
"MADISON AKTA DIG!!"
Jag hörde ett skott.
Jag vände mig om och såg Antonio liggandes på marken. Han hade blivit skjuten.
Joe och Diego sköt ner mannen som sköt honom.
Jag hukade mig ner på marken gråtandes.
"Ring en ambulans för fan!!!!" Skrek jag till killarna.
Jag hade mitt huvud på Antonios bröst och viskade i hans öra.
"Snälla öppna ögonen...snälla"
Sorry för försenat kapitel, har varit upptagen. Detta blev ett kort kapitel men det är för att nästa kapitel förhoppningsvis kommer bli längre :)) Ha de bra ❤️❤️
BẠN ĐANG ĐỌC
Kidnapped
Teen FictionJag heter Madison och är 19 år Mina föräldrar dog förra året i en bilolycka och jag bor ensam med min lilla syster June. Mitt liv har varit ganska jobbigt och jag lyckas aldrig hitta något positivt med det, därför att jag jobbar 12 timmar varje dag...