MADISONS POV
Jag gick argt tillbaka till tjejerna.
"Jag har en middag att gå på"
Log jag sarkastiskt."Honneyyyyy vi hjälper dig"
Sa Angelina och gick in i garderoben för att hitta något jag skulle ha på mig."Hittade det perfekta för dig"
Sa Angelina och kom ut från garderoben med en vacker kläning i handen."Nu, gå och gör så att Antonio dräglar över hela dig"
Sa hon och log."Mm säkert"
Sa jag och tog klänningen.June fixade mitt hår och Angelina mitt smink.
Mina personliga assistenter 4 everrrrNär jag var klar gick jag ner för trapporna i mina högklackade skor till dörren.
"Ta väl hand om Angela ok?"
Sa jag till Mateo som höll i Angela.
Angela drog i hans hår.
Jag skrattade lätt innan jag gick ut från dörren och såg Antonio sitta i sin lyxiga Ferrari."Rich boy"
Sa jag tyst för mig själv innan jag satte mig i bilen med honom.Han kollade inte ens på mig utan startade bara bilen och åkte iväg.
"Ska du inte säga att jag är vacker?"
Frågade jag honom."Behövs inte"
Sa han och log åt mig.Jag ignorerade hans svar och kollade ut genom fönstret.
"Varför ska vi ha middag med dina föräldrar?"
Frågade jag trött."business"
Sa han och kom ut på motorvägen."Och varför måste jag vara med?"
Frågade jag irriterat."För jag vill visa alla vilken vacker fru jag har"
Sa han.Där sprack min hat bubbla för honom....
"Aha okej"
Svarade kallt.Vi anlände utanför en resturang i Hampton (Rike mans ställe en bit från New York)
Vi gick in i resturangen och en servitör ledde oss till ett bord där Antonios föräldrar satt.
De ställde sig upp och Antonios mamma, Maria, kramade om mig.
"Vilken vacker ung dam"
Sa hon och log.Vi alla satte oss ner och beställde.
"Så, hur har ni haft det? Med tanke på mitt barnbarns bortgång"
Sa Maria ledsamt.Jag och Antonio kollade på varandra för att se vem som skulle svara.
Jag sparkade lätt till Antonios fot under bordet som ett tecken på att han skulle svara.
ESTÁS LEYENDO
Kidnapped
Novela JuvenilJag heter Madison och är 19 år Mina föräldrar dog förra året i en bilolycka och jag bor ensam med min lilla syster June. Mitt liv har varit ganska jobbigt och jag lyckas aldrig hitta något positivt med det, därför att jag jobbar 12 timmar varje dag...